Keräättekö Te Mini Taskareita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kyllä Kerään, Mulla On Ne Kaikki. Ja Tälläinenkin Aihe Täällä On!! Katso Eka Ennenku Teet Aiheita.. :D

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Kerään ja mulla on kaikki kauppoihin ilmestyneet ;) :) ;D :D :-) ;o) ku ei oo 6 tullu kauppohin on kuitenki mukavaa ku on kaikki ilmestyneet;oD

Vierailija

Adz, oliko tarkotuksella kaikki lauseesi sanat isolla? ;), oho niin on muuten homerinkin viestissä, onkos tässä topicissa joku tapa...? hehehe, no kai minäkin kirjoitan nyt niin, Eli Nyt Vastaan Ja Vastaan, Että Kyllä Kerään Mini Taskareita. ;)

Vierailija

Minä Kerään Minitaskareita Aion Kerätä Ne Kaikki.Ja Mulla On Kaikki Tähän Asti Ilmestyneet Minitaskarit. Ja Tästä Aiheesta On Jo Monta Topiccia.

Noudatetaan perinnettä ;)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hei!

Kyllä. Minä kerään Aku Ankan pienen pieniä Mini-taskukirjoja.

Omistan ne kaikki. Eli numerot: 1-5.

Seuraava Mini-taskari "6: Ritta Rottingilla" kun ilmestyy uskon, että samana päivänäkun ilmestyy kauppoihin, niin eiköhän se tuolta kotoa löydy!

Mielipiteitä Mini-taskareista:

Mini-taskari (ns. Minari) on mukavan pienikokoinen ja todellakin mahtuu taskuun,, riippuen tietenkin onko takki (Tai muu vaatekappale tms, joka sisältää taskun) tarkoitettu eläimille.

Mini-taskari sisältää siis 290 sivua, enemmänkin, joka on mielestäni varsin loistavaa.

Mini-sarjakuviahan on jo nähty, mutta kuka olisi keksinyt koota niistä kokonaisen kirjasen?

Harmi, että "minari" sisältää Roope Setä-lehdestä (ns ropsu) poimittuja tarinoita. Eilen sain uusia Ropsuja, ja toivotaan, että ei sisällä Minareissa julkaistuja tarinoita.

Tästä huolimatta keräilen mini-taskareita mieluusti.

Ne ovat oivallinen lisä taskarikeräilijän arkeen!!

Suosittelen!! ++++

:)

Vierailija

Mää en kerää minitaskareita. Ne on niin kalliita ja tavalliset taskukirjat on parempia. Mää kerään niitä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat