Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, onko sinulle koskaan tapahtunut mitään sellaista, joka on niin erikoista, pelottavaa tai muuta sellaista, joka voitaisiin nimetä mystiseksi? :)Minulle on. Nimittäin olin kerran menossa frendini kanssa meidän 300 vuotta vanhaan aittaan, koska se halus nähdä mitä siellä oli. No, se on aina lukossa, joten yritin avata sitä avaimella. Mutta heti, kun nojasin oveen,niin koko roska aukesi!(En ollu ees ehtiny vääntää avaimesta) Se oli karmivaa...:(

Sivut

Kommentit (1021)

Vierailija

suurin aku-fani kirjoitti:Mut jos joku on kirjottanu unista nii mul on sellanen kirja jossa on selitetty unien ns. enteet. Et kysykää multa jos on kysyttävää.

No voitko selittää sen mun uneni? Se on 9 sivun heti ekana.

Vierailija

Kisumisu, oot varmaan oikeesti joku selvännäjkijä!!!!! Musta tuntuu tosi useesti, et mua katotaan, mut ei näy mitää.

Meidän taon yläkerrassa on sellaset "puutapetit" eli ne on sellaset puusta tehdyt, sellaset et niissä on sellasii "poimui" en osaa selittää. Ku kättä liikuttaa niitä pitki kuuluu sellanen kiva ääni. Mä oon kuullu sen äänen monta kertaa yöllä, ihan ku joku olis siellä liikuttamassa kättään siinä sen puun päällä. Kukaan muu meidän perheestä ei oo kuullu sitä ääntä. Ja kerran ku me mun siskojen kanssa katottiin kauhuleffaa, ja oltiin ihan kolmistaan kotona, nii yläkerrasta alko kuuluu askelia. o.o Se oli pelottavaa. Sitte mä oon nähny meijän olohuoneen lasikaapin ovessa jonku tyypin kuvajaisen. Sit sitä ei enää näkyny ku mä katoin uudelleen. Mä olin ihan yksin kotona. Mä oon nähny monesti meidän mummulassa, ku mä oon nukkunu tismalleen samassa kohdassa, sellasta jännää unta. Aina ku mä tulin sinne uudestaan, se uni ikäänkuin jatku. Sitte ku se huone uudistettiin, nii ne unet loppu.

Tosi upee aihe, ei yhtään turha!!!! :D

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Donna Duck kirjoitti:

AKU -97 kirjoitti:Mun mielestä tää ei ole kovin järkevä aihe, vaikka pulinoissa onkin.

No yrittäppä ite kirjoittaa jotain järkevämpää. Ja jos mitään ei-järkevää ei olisi, niin olisiko mikään sitten enää kovin hauskaakaan? Vaikka joittenkin mielestä aihe on huono, jonku mielestä se saattaa olla tosi hyvä.

Paras Topic mitä tiedän! Kerrankin toisten viestien lukeminen on hauskaa!;):):D

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

no monesti on ollu sellasin "hei tää on tapashtunut ennenkin" ja ennuste unia on myös. :S muuta jännää ei oo oikee tapahtunukkaa... :)

Vierailija

Kun näitä toisten viestejä lueskelin (olen lukenut kaikki!), tuli mieleen erään lainen... ikäänkuin ongelma, joka minulla on. Se on ongelma, because se on jo aika rasittava. Ja tämä rasittava asia on tälläinen: minulle käy jatkuvasti niin, että kun olen nähnyt vaikka jonkun uuden mainoksen, tulee minulle seuraavana päivänä tunne, että "Olipas tuttu mainos." Minulle käy näin vaikka kuinka monta kertaa eri asioiden kanssa. Ja kun niin käy, yritän saada aivojani tajuamaan, että se on hyvin epätodennäköistä, koska sitä käy niin usein. "Haloo aivot, ottakaas taas esille järki."

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Olen nähnyt kymmeniä enneunia ja minulle on sattunut vaikka mitä mystistä, mutta ääh! Mitään ei tuu mieleen! Lupaan kirjoittaa sitten kun muistan jotain jännää.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Nyt muistan!

Kerran pienenä kun katselin vanhan kotimme ikkunasta pihalle, näin, että naapuritalon ulko-ovista ryntäsi sumea ja tumma pelottava ukko, jolla oli neliönmutoinen pää. Pihalta kuului samalla outoja ääniä. Sitten se ukko yhtäkkiä hävisi. Mielikuvituksen tuotetta...

Vai oliko?

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

vaaau ... mä tiiän aina rt mä nään unta kun mä nään unta ja painajaisen tullen puristan silmäni kovaa kiinni ja herään. yksinkertaista!

Vierailija

Anteeksi tuplapostaus, mutta mieleeni tuli eräs toinenkin juttu juuri kun lähetin edellisen viestin.

Minä ja siskoni mietimme todella pitkään, miten Sonic Riderssissä (PC-peli) pystyi grindaamaan (menemään ilmalaudalla/muilla rakkineilla jotain kapeaa rataa pitkin). No, minä sitten näin sellaisen unen, jossa osasin grindata. Piti painaa kaksi kertaa x-nappulaa (hyppynappia). Päätin sitten kokeilla sitä ja OOH! Se toimi! Osasin grindata! Aika omituista mutta super hienoa.

Vierailija

Donna Duck kirjoitti:

AKU -97 kirjoitti:Mun mielestä tää ei ole kovin järkevä aihe, vaikka pulinoissa onkin.

No yrittäppä ite kirjoittaa jotain järkevämpää. Ja jos mitään ei-järkevää ei olisi, niin olisiko mikään sitten enää kovin hauskaakaan? Vaikka joittenkin mielestä aihe on huono, jonku mielestä se saattaa olla tosi hyvä.

Kyl tää on paras mitä oon lukenu.

Vierailija

Hrrr... Hyvä topic, kun näitä lukee, tulee aina sellainen uhkaava olo; tuntuu, että joku seisoo takana vaanimassa.

Luin nuo jutut tuolta ja tuli vielä mieleen, että aika monelle on käynyt niin, että joku esine katoaa ja sitä etsitään tuloksetta vaikka mistä, mutta myöhemmin se onkin selvästi näkyvillä juuri siellä, mistä on etsitty. Näin on käynyt minullekin.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Nyt tuli mieleen toinenkin! Siinä samassa kodissa oli pimeä talviyö. Heräsin keskellä yötä siihen, että tuli vessassakäynnin tarve. Entisen kotimme vessa oli yhden käytävän päässä, ja käytävän varrella oli keittiönovi. Matkalla katsoin keittiönovesta sisään ja keittiössä välähti harmaa valo sitten tuli kiire takaisin sänkyyn. Olin jo makuuhuoneen ovella, kun takaani kuului "sumuisa", mutta selvä karjaisu. Kun katsahdin taakseni, niin takanani oli vain naulakko ja kasa mustia vaatteita. Päätin mennä takaisin nukkumaan.:o

- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat