Habbo Hotel

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä ootte Habbo Hotellista? Itse pidän! Kannattaa tehä hahmo!! :)

Sivut

Kommentit (122)

Vierailija

Oon tehny tänne jo tälläsen aiheen, ja kaikki haukku habboa.

Musta siellä on kiva tavata ihmisii. En mä sinne oikeesta rahaa käytä vaan oon saanu kaiken kavereilta. Mun tyypin nimi on redwine.

Vierailija

mulla on siellä 4 hahmoo ja ne ovat (luomis järjestyksessä) Yky ja p,s ja Venjami JA uuoo

tiesittekö muuten että habbo hotel on suomalainen keksintö

Vierailija

Ankkalinnan Rämäpää kirjoitti:tiesittekö muuten että habbo hotel on suomalainen keksintö

Oho. Suomalaisetkin keksivät jotain.

Vierailija

Onhan sitä sinnekkin tullut hahmo tehtyä mutta se paikka on huono.Pitää ostaa niitä rahoja ärrältä.En viitsi tuhlata oikeita rahojani peliin. Kun rekkasin sinne huomasin heti että se on oikea pettymys.:(

Vierailija

kyl mulla tyyppi siellä on, mut en käy siä enää kovin paljoo. Rahoja en ainaka tuhlaa. Sitä paitsi: näitä samoja aiheita on jo kymmenen!

Vierailija

Kyllä minulla on sielä hahmo, mutta en käy sielä niin usein ellei sitten kaverini ole sielä sillä hetkellä, joka asuu tällä hetkellä Kuopiossa. Muuten en käy sielä paljoa paitsi jos on tylsää niin ehkä sitten.

Vierailija

Itse en siellä muuta tee, kuin roolipelaan. Muuten aika turha paikka mielestäni. Tosin siellä voi tavata joitakin, joita ei voi muuten nähdä. (Kaikilla näet ei toimi messenger.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat