Tykäätkö pesiksestä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin,tykkäättekö pesiksestä?Minä tykkään siitä aivan älyttömästi!!!

Kommentit (14)

Vierailija

antsu95 kirjoitti:Minä olen mielestäni hyvä siinä.Hyviä kommentteja muuten!<br />

<br />

Lyönnit on mun erikoisalaa,mutta menee ne ulkokenttä hommatkin.

paras laji ehkä koko maailmassa.olen pelannut joukkueessa noin 3 vuotta ja palkintojakin on kasaantunut kiitettävästi

omaa erikois alaani sisällä ollessani on kotiutus lyönnit mutta kyllä näpit ja vaihtolyönnitkin onnistuu.

ulkokentällä taas toimin siepparina tai kakkospolttajana/keskikentällä

Missä paikkakunnilla olette muuten pelanneet ja oletteko käynyt leireillä ja mikä niissä on parasta.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pesistä on ihan kiva pelailla aina kun sitä on liikassa koulussa. Itse olen ollut koulujen välisissä pesiskilpailussa. Saavutimme sinä vuonna paikkakuntani pronssia. Kuka on omasta mielestään hyvä pelaamaan pesistä?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Minä olen mielestäni hyvä siinä.Hyviä kommentteja muuten!

Lyönnit on mun erikoisalaa,mutta menee ne ulkokenttä hommatkin.

Vierailija

mä rakastan sitä!!!!!!!!!! lukkarin hommat on mun alaa, mut lyönti ei vielä oikein kulje. löin vaan kaks kunnaria;),)

Vierailija

En pidä, mutta silloin koulussa pelatessani vielä olin kova lyömään, toimin yleensä kotiuttajana. Pitkät lyönnit oli mieleeni, sillä kentän toisessa päässä oli pusikko johon pallo katosi helposti... sai kävellä rauhassa kunnarin. Ulkovuorossa toimin keskikentällä, vaan pallon ei tarvinnut koskaan koskea :) . Sääli vaan että muutaman kerran pallo tuli tuhatta ja sataa päin näköä. Eli peli omalta osaltani loppui aina siihen.

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:antsu95 kirjoitti:Minä olen mielestäni hyvä siinä.Hyviä kommentteja muuten!

Lyönnit on mun erikoisalaa,mutta menee ne ulkokenttä hommatkin.paras laji ehkä koko maailmassa.olen pelannut joukkueessa noin 3 vuotta ja palkintojakin on kasaantunut kiitettävästi

omaa erikois alaani sisällä ollessani on kotiutus lyönnit mutta kyllä näpit ja vaihtolyönnitkin onnistuu.

ulkokentällä taas toimin siepparina tai kakkospolttajana/keskikentällä

Missä paikkakunnilla olette muuten pelanneet ja oletteko käynyt leireillä ja mikä niissä on parasta.

Asiaa ankkakonda!!!!!:D Mutta minä en ole käynyt leireillä viellä,mutta nyt tulevana kesänä meen ehkä,mut ne on vaan niin hirmu kalliita,niin saa nähdä onko tarpeeks mania.Toivottavasti.pelaan pesistä Lievestuoreella,kun täällä Hankasalmella ei ole oikein kunnon joukkuetta,mutta rupean ehkä pitää ite pesisjoukkuetta,jos onnistuu.

Pitää muuten taas kehua teidän mahtavia kommentteja!!!!!:D :D :D :D :D :]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat