Englanti koulussa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Opiskeletko sinä Englantia koulussa, oletko hyvä sinä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Yes, I have english in school. I can english, but not very well.

Kuuleppas, Otto Ankka-94, sana "English" kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, kuten kaikki muutkin kielet (Suomessa kielet ovat pienellä). Otappa oppia ja opettele enkkua.

Itse olen enkussa ihan hyvä, kokeet ja sanarit 9-10 luokkaa.

Vierailija

Kyllä opiskelen. En oikeastaan edes voisi parantaa tästä. Kaikista kokeista (sanakokeet mukaan lukien) on tullut kymppi. No, olenkin vasta 3luokalla aika helppoa on ollut.

Vierailija

Mää olen ihan älyttömän surkea enkussa!Meillä on tänä vuonna yli kymmenen sanakoetta ja paras numero on ollu 6-!

Vierailija

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:Otto Ankka-94 kirjoitti:Yes, I have english in school. I can english, but not very well.<br />

<br />

Kuuleppas, Otto Ankka-94, sana "English" kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, kuten kaikki muutkin kielet (Suomessa kielet ovat pienellä). Otappa oppia ja opettele enkkua.<br />

<br />

Itse olen enkussa ihan hyvä, kokeet ja sanarit 9-10 luokkaa.

No opettelen, opettelen. Tosin en tänään. :D

Vierailija

Miten sen nyt ottaa.. Ala-asteella se oli vielä ihan mukavaa, mutta ylemmille luokille siirryttäessä mennyt pelkäks tylsäks teorian jauhannaks.. 10 silti joulutokarissa, keväällä kai 9.

Vierailija

9 on toikkaris eli vissiin melko hyvä :> ei oo ainakaan vaikeuksia tuottanut,mutta ruotsin osaan paremmin vaikken ehkä haluaiskaan :'D

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Yes, I have english in school. I can english, but not very well.

Joo huomaan että et osaa enkkua. Kyllähän sitä enkkua nyt on tullit 5-6 vuotta opiskeltua, ja ennenkuin enkku alkoi kakkosluokalla, kävin englannin alkeiskurssin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat