Nettisivut...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka paljon kukakin täällä nettisivuilla,

ja mihin aikaa?

Minä käyn harvon ennen kävin joka päivä koulun jälkeen, mutta

en enää...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olen joku 2-4 tuntia täällä.Yleensä heti koulun jälkeen teen jonkun keskustelun ja sit päiväl tulee harrastukset:jääkiekko,jalkapallo ja sähly,jonka jälkeen katon kaikki vastaukset siitä koulun jälkeen tehdystä keskustelusta...

Vierailija

Käyn melkeen joka päivä, ja yleensä vaan piipahdan, joskus pitemmän ajan.

Ajallisesti joskus aamulla joskus ip, joskus illalla, kaikki riippuu muista tekijöistä.Mulla on läppäri.

Vierailija

Olen täällä melkein joka päivä. Vilkaisen galleriaa ja katson, jos täällä olisi jokin kiinnostava keskustelu menossa.

Vierailija

Nykyään se on yleensä noin kuuden ja yhdeksän välillä illalla. Sen verran mitä koulukiireiltä kerkeää. Mutta sitten näin perjantaisin on hiukan eriasia, ja siihen vaikuttaa eniten tuleva/alkava viikonloppu.

Vierailija

No suunnilleen joka päivä käyn ja aamulla oon keskustelus joku 20min ja koulun jälkeen jotain 2h-5h ja viikonloppusin jotain 4h-7h.

Vierailija

Olin hetken aikaa ihan out, kävin täällä viimeksi joskus syksyllä. Joulukuussa en varmaan kertaakaan.

Minulla on kaksi vuoroa viikossa, ja käyn tällä välillä. Useimmiten pelaan mielummin simsiä.

Nyt kun olen kipeä, olen ollut eilisestä asti, niin olen viettänyt paljon aikaa koneella, sekä simsiä pelaten ja täällä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Käyn täällä nykyisin melkein joka päivä, ja noin 1-2tuntia. Nyt kuitenkin on pienentynyt täällä käyniset paljon, kun on IHAN LIIKAA kokeita. Oi kun olisi jo hiihtoloma. I-/

Samaa toivon minäkin.Koulussa kokeita pukkaa melkein joka päivä.Melkoinen urakka.

Vierailija

Ainakun ehdin koulunjälkeen ja viikonloppusin koneelle. Nyt se on tosin jäänyt kun on niin paljon menoa ja kokeet pukkaa pääälle:(.

Vierailija

Käyn lähes joka päivä täällä. Yleensä olen täällä vain noin 20-35 min, mutta lähiaikoina olen ollut enemmän.

Vierailija

Mä käyn täällä vähän milloin kerkeen, sillä on vähän kiireitä kun urheilen aika paljon ja kouluun menee nykyään aikaa melko paljon, mutta yritän tulla tänne ainakin vähäks aikaa joka päivä että ehdin katsoa itse tekemäni keskustelut läpi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat