Omat keräilyharvinaisuudet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa laitatte oman top-5 listan niistä julkaisuista, mitkä ovat teidän mielestänne kokoelmanne arvokkaimpia. Saa laittaa taskareita, lehtiä, kovakantisisa, mitä vain kunhan ne ovat Aku Ankka-julkaisuja. Tässä topicissa ei ole mitään äänestystä.

Tässä olisi minun Top-5 listani:

1. AATK 1 Mikki kiipelissä 1. painoksena, maksoin 100€

2. Toinen kautta aikain ilmestunyt Jouluparaati, taisi olla vuodelta 1953 tai 1954, maksoi 20€ mutta olisin itse myynyt 50€, sillä se oli tosi hyvä kuntoinen.

3. AATK 13, kuuluu siihen pieneen painokseen jossa liima oli todella surkea, kunto on hyvä, maksoikin 15€ mutta silti huokean hintainen.

4. Vuoden 1959 näköispainos, aivan priimakuntoinen, ei naarmuja mutta hintaa en tiedä sillä sain joululahjaksi mutta olen nähnyt joka kerta vähän huonompi kuntoisia maksavan 100€.

5. Viides listallani on AATK 14 Perhonen sentään, joka on aivan täydellisessä kunnossa, maksoi 30€.

Tässä on minun Top-5 listani, nyt voitte sitten laittaa omanne ja laittakaa mielellään kunto ja hintakin.

Kommentit (4)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noo.. Ehkäpä näin, tässä harvinaisimmat:

- Nahkakantinen ja Nimmaroitu Ankantekijät 4 - 65e (sain tämän joululahjaksi, mutta hinnan kyllä siis tiedän.)

- 5 Volkswagen-Ankkaa - hinnat; 2e, 2e, 2e, 5e, 5e (nuo olivat mielestäni todella halpoja, lehtihän on vuodelta 2008, ja huutonetissä nyt jo pyydellään sellaisia 20e hintoja/kpl.)

- Reklaami-Ankka 2006 - 10e (ei mitenkään paha hinta, lehdessä kun on vain ihan minimaalinen taitos, ja takareuna on hieman kulunut)

- Don Rosan nimmaroima Musta Ritari 2.painos (lahjaksi sain, ja nimmarit kävin sitten itse hakemassa..)

- Don Rosan nimmaroima Roope Ankan Elämä ja Teot (lahjaksi sain, ja nimmarit kävin sitten itse hakemassa)

- Don Rosan nimmaroima Roope Ankan Elämä ja teot 2 (Lahjaksi tämäkin, ja nimmarit..)

- Don Rosan nimmaroima Temppeliherrojen Kätketty kruunu 2.painos (Tämän ostin joskus, hintaa en muista, nimmarit itse hakemassa)

- Don Rosan nimmaroima, myöskin Rosan piirros löytyy, Kymmenen Avataran Aarre 1.painos (Hinta joskus jotain 30e, älyttömän kallis, mutta nykyään, kun kirja sisältää nimmarin ja kuvan, niin enää ei niin...)

- Don Rosan nimmaroima, myöskin piirros löytyy, Sammon Salaisuus 1.painos (Tämän sain kai lahjaksi, hinta oli 50e!! Itse ostaisin enintään 25:llä tuon.)

- Don Rosan nimmaroima Kadonneen Kirjaston vartijat 2.painos (Ihan kiva...)

- Kadonneen Kirjaston Vartijat-kirjan harvinaisempi 1.painos - 30e (ikävä kyllä ilman Rosan nimmaria. Tämä huutonetistä hintaan 30e)

- Mini-taskari 1 - 4,50e(Joitakin ehkä ihmetyttää tämä, mutta huutonetissä tuostakin tarjotaan lähes poikkeuksetta yli 20e)

- Neljä Mestaria Nimmaroituna x 2(Kirjan hinnalla, nimmarit hain itse)

- Ankantekijät 10, jossa sekä piirros, että kuva - 29e(Tämä on hyvä.. Kirjan hain Kirjamessuilta, ja sieltä suoraan nimmaroitavaksi..)

- Nimmaroitu Ankantekijät 10 (Tässä ei kuvaa, mutta kiva kuitenkin)

- Aku Ankka joka päivä 365-jättikirjan 1.painos (Tämä maksoi huutonetistä 24e, ei mikään kallis, keräilyliikkeet pyytävät yli 60e, joskus 100:kin)

Siinä ehkä minun harvinaisimmat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat