Me Simpsons fanit!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos sinä pidät Simpsoneista olet oikeassa keskustelussa, sillä täällä saa kirjoittaa kaikenlaisia juttuja Simpsoneista! Laittakaa ihan vapaasti kysymyksiä tänne!:P

Kysyn nyt kysymyksen johon ei ole pakko vastata:

Kuka Simpsoneista on paras?

Omasta mielestäni Maggie.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Bart on kaikkein paras hahmo kun se on alituiseen vaarassa.Ja sen pilapuhelut moen kapakkaan.Moe ei ikinä tajua heti pilaa.

Simpsonit on muutenkin hauska sarja.Homerin koomiset kommellukset naurattaa aina.Parasta on kuitenkin halloween spesiaalit.Kerrankin homer rupesi kuolemaksi ja tappoi ihmisiä.Simpsonit on täydellinen

sarja.

Vierailija

Hyviä hahmoja on tosi monia, mutta ainakin homer ja bart ovat yleensä hyviä. Muutkin on hyviä, esim tri Hibbert joka nauraa hassusti. Varmaan kaikki on tehnyt jotain hyvää. Ite aion kattoo simpsonit tänäänkin.

Vierailija

Niin, unohdin mainita että muutkin Simpsoneissa näkyvät hahmot hyväksytään. Eli muitakin kuin vaan Simpsonin perheessä olevia.

Itse laitoin juuri tuohon, että Maggie olisi paras, mutta on niitä muitakin, esim. Bart, Tikku ja Takku, mehiläismies ja mies joka hokee koko ajan: YES!

Vierailija

Houmer on paras, niin ja oon nähny the simpsons movien. Mulla on myös joku simpsons dvd, mutta se ei oo tuotantokausi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat