Profiilikuva pölinät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä oli alkuperäinen profiilikuva joka valitsin, mieleen oli kun se laulaa ja värit. Vaihdoin joskus toiseen kuvaan, mutta kun se ilmestyi monelle vaihdoin takas..profiilikuva kertoo käyttäjän, siksi ärsyttää kun liian monella on sama.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Ihan ensimmäinen profiilikuva mikä minulla oli sen Aku-siluetin jälkeen, taisi olla sellainen, missä joku ankanpojista kantaa käsissään koulukirjoja. Ensimmäisen päivän aikaan vaihtelin kuvaa muutaman kerran etsiessäni sitä "oikeaa", ja viimein päädyin tähän Iineksen kuvaan, jota en olekaan sen jälkeen vaihtanut. Valitsin tämän sen takia, että se miellytti silmää ja tykkäsin siitä muutenkin. Iines oli tavallaan luonnollinen valinta, tyttö kun olen; )

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ja Sami. Jos tekisi yleistopicin aiheesta Ankkaprofiili, uudet käyttäjät eivät välttämättä alyäisi, että se sisältäisi myös profiilikuvan

Noo, sitten siihen pitäisi kirjoittaa, että "tänne kuuluu myös profiilikuva aiheiset asiat". Mutta nyt kun tämä on jo olemassa, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija

Vahdan itse aika usein profiilikuvaa, varsinkin kun huoman, että jollakin muulla käyttäjäll on sama kuva. Olisi paljon mukavempaa jos profiilikuvia olisi jokaisella niin, ettei toisella voi olla samaa kuvaa. Se on kätevää varsinkin silloin jos ei nimeä satu muistamaan niin pystyy tunnistamaan sitten käyttäjän profiilikuvan perusteella. Itse muistan paremmin profiilikuvan kun käyttäjänimen. On muutenkin kiva huomata käyttäjä profiilikuvan perusteella, esm. "Jaaha, taas on "Minni Hiiri" ollut kirjoittamassa koko päivän".

Vierailija

En pidä kuvastani kovin paljoa. Se vain sattuu olemaan hauska, ja kuvaa minua ainakin nyt aika hyvin. Takkutukka... Hehee!

En sitten vaihtanutkaan kuvaani. Ehkä pitäisi mennä vaihtamaan, ja kátsoa joku kivempi. Tai sitten tuo on hyvä, kaikki tunnistaisivat minut siitä.

Vierailija

Tli mieleen,että nimimerkkiini antsu95 ei ookkaan niin hyvä mun mielestä,ja haluisin vaihtaa sen.Onnistuiskohan semmonen?Kertokaa!

Vierailija

Oman profiilikuvani piirtäjää en tarkalleen tiedä, mutta epäilen Barksia. Tämä profiilikuva sopii nimimerkkiini erittäin mainiosti. Samannäköistä profiilikuvaa käyttää teekoo. Saattaa olla muitakin käyttäjiä, mutta he eivät ole yhtä aktiivisia käyttäjiä kuin teekoo. Ensimmäinen nimimerkkini eli Taikaviitta1, oli ihan hyvä. Sinä aikana olin käyttänyt kahta profiilikuvaa jotka olivat melko samanlaisia, vain eri piirtäjiltä. Sitten rupesin tylsymään siihen nimimerkkiin ja päätin vaihtaa Akuking-nimimerkkiin. Tähän asti olen käyttänyt kolmea eri profiilikuvaa. Tämänaiheinen keskustelu on ihan hyvä.

T: Akuking

Koulupäiväkin meni ihan hyvin....

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Tämä kuva tuli valittua siksi, että tämä sympaattinen, rauhallinen ja hieno. Bas Heymans vielä piirtäjänä. Lisäksi värimaailma on hieno ja mukavan hillitty.

Tämä on musta-valkoisen Aku-siluetin jälkeen toinen kuvani. Tätä ennen minulla oli se talvinen kuva, missä Akun nokalla on lunta ja hän on vihainen. Liekö poikien tekosia?

Tämä topic tulee olemaan hyödyllinen. Vältytään "Miten toi kuvva vaihetaan???!!!???"-topiceilta. Ja Sami. Jos tekisi yleistopicin aiheesta Ankkaprofiili, uudet käyttäjät eivät välttämättä alyäisi, että se sisältäisi myös profiilikuvan. Mutta tokihan se Ankkaprofiili topic olisi hyödyllinen tämän rinnalla. Joku voisi kaivaa sellaisen tai tehdä uuden.

Vierailija

Vaihtelen sitä aina joskus. En eees muista mikä oli ekana mut nyt taitaa olla H. Näkymättömän aika lähtee ja laitan jonkun hienon Akun

Vierailija

no oliko teidän vaikea päättää profiilinne nimeä kun loitte sitä.minulla oli joten päädyin valitsemaan yhden lempinimistäni ja muuntelin sitä hieman "ankkamaiseen" muotoon.

Vierailija

Joo vaihdoin taas pari päivää sitten profiilikuvan. Ekaksi mulla oli sellainen Taikaviittakuva sitten oli Aku pupupuvussa kuva ja nyt on tämä. (En kyllä yhtään tiiä ketä nämä kaikki on piirtänyt mutta hällä väliä) Tämä on kiva koska siinä on Aku ja se on mun lempihahmo ja sitten kun tämä tausta on keltainen ja se on mun lempiväri. Ja sitten kun Aku on niin kivan näköinen tässä ja tosi harvalla muulla on tällanen.

Vierailija

Minulla oli aika monta vaihtoehtoa,kun valitsin profiilikuvaa,mutta päädyin Hupuun,kun se on yksi Ankkalinnan parhaista hahmoista!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat