Samat nimet!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun etsiskelin AKKARI hyllystäni hyvää iltalukemista, niin huomasin, että TASKARIlla numero 183 oli sama nimi kuin Taskarilla numero 339 eli HETKI LYÖ. Kannet ja sisältö olivat kuitenkin eri juttuja mutta nimi oli sama. Laikaliitta

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kurpitssa kirjoitti:Miten semmoisen voi unohtaa? On muuten toinenkin taskari, Totta vai Tarua, joita on kaksi..

Ei muuten ole!Se toinen on Totta vai Tarua joo,mutta se toinen on Tarua vai Totta!

Vierailija

Kauan sitten olen tuon huomannut. Eihän tuo niin maata mullistava tieto ollut. Ja tämäkin aihe on monta kertaa puhuttu.... :D

Vierailija

wierii kirjoitti:Eipä niin. Totta kai se tulee aina huomattua, mutta en minä ainakaan siitä mitään isompaa numeroa tee.

sami ja wierii ovat oikeassa

Vierailija

Kurpitssa kirjoitti:Miten semmoisen voi unohtaa? On muuten toinenkin taskari, Totta vai Tarua, joita on kaksi..

mutta se toinen taskari on Tarua vai Totta

Vierailija

Juu, olen huomannut saman. Eihän lehdentekijät aina voi muistaa, onko sen niminen ollut jo! :^D Ja ei sillä niin paljoa völiäkään ole.

Sami-96

Vierailija

Melkein kaikkihan tämän on huomannut, eikä siinä nyt mitään ihmeellistä ole. Taitaa vain olla alkamassa taskarintoimittajilla hiukan nimiideat lopussa, vai mitä..? ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat