Mummo Ankkan lapset (Akun isä...)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miks ei heitä ikinä näy akkareissa?

Kommentit (7)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä, Mummo Ankalla ja Hepsu Ankalla siis on kolme lasta Dora Ankka(Hannun äiti), Unto Ankka (Sisuvius Ankan ja Touho Ankan isä) ja Aaron Ankka (Aku Ankan ja Della Ankan isä ja Tupu, Hupu, Lupu Ankan Isoisä). Aaronia olen nähnyt kahdessa tarinassa. Untoa en ole kyllä nähnyt kuin yhdessä tarinassa, joka oli nimeltään Ankkalinnakkeen valloittajat. Dora Ankkaa olen näistä kolmesta lapsesta nähnyt kaikkein eniten. Heitä ei enään varmaan nähdä akkareissa, koska ainoastaan Don Rosa on piirtänyt heitä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ÖÖh... Missä olet sellaisen lukenut? Inducsin mukaaan esiintynyt vain yhdessä tarinassa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nyt löysin! Onhän sittenkin esiintynyt kaksi kertaa.

Vierailija

Tarkoitat kai Dora ja Aaron Ankkaa. No enpä tiedä miksi ei näy. Ainakin Roope Ankan Elämä ja Teot-kirjassa number one (1) esiintyy Aaron Ankka rakkaan Hortensiansa kanssa.

Dora Ankka taas esiintyy eräässä Keno Don Hugho Rosan-piirtämässä ja käsikirjoittamassa tarinassa, missä Hannua Vainoaa epäonni tämän syntymäpäivänään.

Vierailija

kyllähän aaronia on tuulut nähtyä ankkareissa mutta tosin vain rosan tekemissä tarinoissa yleensä.

mummollahan on kome lasta,aaron (akun isä),dora (hannun äiti) ja unto (touhon isä).

itseasiassa kaikista harvoin noista sisaruksista olen nähty doraa sillä hänet olen nähnyt vain yhdessä sarjassa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat