Mitä eroa on kulta Into Piillä ja Kroisos Pennosella?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko ne vain eri piirtäjien antamat nimet vai onks ne ihan eri hahmoja?

Sivut

Kommentit (23)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

"Hiidenkirnu" kirjoitti:Kultainto asuu ensinnäkin Ausraliassa.

Kulta-Into asuu kylläkin Afirkassa, Etelä-Afrikassa, Limpomon laaksossa.

"Hiidenkirnun" listaamien erojen lisäksi on tietysti vielä suuret eroy rahojen hankinnassa. Kulta-Into hankki rahansa epärehellisin keinoin ja Kroisos peri taalerit isältään.

Vierailija

Mandariina kirjoitti:Kroisos on toiseksi rikkain Roopen jälkeen.

Itse asiassa Kulta-Into Pii on maailman toiseksi rikkain, se on tarinassa Maailman toiseksi rikkain ankka.

Vierailija

"Hiidenkirnu" kirjoitti:Eri hahmoja ovat molemmat. Kultainto asuu ensinnäkin Ausraliassa eli toisella puollella maailmaa kuin Roope ja Pennonen, jotka asuvat kummatkin Ankkalinnassa. Pennonen ilmestyy yleensä enemmän Roopen kiusaksi.

Kulta Into asuu kylläkin Afrikassa.

Vierailija

Tämä on nyt vähän omalaatuinen vastaus, mutta minun mielestä Piin rikkaampi kuin kroisos tai saisi olla. Molemmat ovat myös erinnäköisiä ja Roopen kilpakumppaneita. En ole varma, mutta ehkä Pii saattaisi olla vanhempi kuin Kroisos. Sitä paitsi, Pii tahtoo Roopesta eroon, niin että hänestä tulisi maailman rikkain ja Kroisos kilpailee koko ajan Roopen kanssa. Ja jos nyt totta puhun, Pii on kyllä Don rosan sarjakuvissa aika Hieno ja kivanäiköinen.......:)

Vierailija

Kulta-Into on maailman toiseksi rikkain ankka, eikä Kroisos ole toiseksi rikkain, vaikka jotkut väittävät niin.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kulta-Into on vanhempi hahmo kuin Kroisos, se on myös sarjoissakin vanhempi, molemmat ovat Barksin keksimiä hahmoja jotka haluavat nujertaa Roopen. Kroisosta ja Kulta-Intoa ei näy useasti yhdessä sarjassa samaan aikaan(itse olen nähnyt kerran). KultaInto on mailman toiseksi rikkain ankka jolloin hän tiputtaa Kroisoksen mailman kolmenneksi rikkaimakksai. Kulta-Intoa ei nykyään näy sarjoissa kovin usein. Kulta-Innolla on Roopen rahasäiliön näköinen säiliä Afrikassa, kun taas kroisoksella on Ankkalinnassa oma tukikohtansa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Kulta into pii ja Kroisos Pennone on ihan eri asia, kuten varmaan kaikki tietävätkin.

Piillä on tuuhea parta, ja hän asuu Etelä-Afrikassa. Päässä (usein) musta pieni hattu, jossa tupsu keskellä. Jalassa ei kenkiä, vaan 'kannukset'. Silmälasit ovat pyöreät, mutta aika pienet.

Kroisos Pennosella taas on knalli, ja sillä on aina tapana syödä se. Lisäksi Kroisoksella on kengät, toisin kuin Roopella tai Piillä. Pennosella on myös pyöreät, mutta suuret lasit päässä. Ja vielä.. Kroisoksella on.. äh, en osaa sanoa sitä oikein, mutta.. 'harvempi' parta? Kumminkin. Tuo oli omaa tietoa. 8'DD

Ja mitään tietoa ei ole, kumpi näistä on rikkaampi.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eri hahmoja ovat molemmat. Kultainto asuu ensinnäkin Ausraliassa eli toisella puollella maailmaa kuin Roope ja Pennonen, jotka asuvat kummatkin Ankkalinnassa. Pennonen ilmestyy yleensä enemmän Roopen kiusaksi.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat