Jääkiekko

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on palsta jossa voi jutella kaikesta lätkään liittyvästä. Ite tykkään oulun kärpistä.

Kommentit (6)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

prinsessa96 kirjoitti:juuri näin! laajoista keskusteluista joutuu etsimään pitkään lätkä aiheisia juttuja.mun suosikki on kuopion kalpa.

Mutta kun foorumeilla ei tarvita pieniä ja turhia topicceja, joiden aiheesta voi puhua laajemmassa ja kattavammassa/perusteellisemmassa topicissa. Ja jos jääkiekko "hukkuu" Urheilu-topicissa alas, niin voihan jääkiekosta aina alkaa puhumaan uudestaan siinä samassa topicissa. Siis ilman, että tekisi siitä omaa topicciaan! Eli ei sitä siis joudu hakemaan.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

En kannata oikein mitään erityistä seuraa mutta jääkiekkoa on ihan kiva pelata itse. Tosin olen niin surkea ettei musta koskaan ole mitään hyötyä.

Vierailija

juuri näin! laajoista keskusteluista joutuu etsimään pitkään lätkä aiheisia juttuja.mun suosikki on kuopion kalpa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kannatan Oulun Kärppiä.

Mutta tämä aihe kuuluisi Urheilu-topicciin, joka sekin on jo olemassa. Joten tämä on siis turha topic, koskapa jääkiekosta voi puhua yhtä vapaasti siinäkin topicissa, eli Urheilu-topicissa!! Olet jo niin vanha käyttäjä näillä sivuilla, että sinun pitäisi jo tietää se, mistä kannattaa tehdä topic. Niitä EI kannata tehdä yhden kysymyksen varaan, sellaisista, jotka ovat jo olemassa, tai eivät kestä aikaa tai ovat liian suppeita topiceiksi. Siinä vain lyhyt maininta ohjeitten osalta mitä topiccien tekoon tulee.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

En ole samaa mieltä Donald-91:n kanssa. Juuri tämmöiset topicit ovat hyviä. Sopivan suppeita, ei liian laajoja (kuten urheilu-topic).

Kannatan Espoon Bluesia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat