Auttakaa Englannissa!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä mun on pakko saaha tietää nämä:Miten kirjoitetaan:Saaran huone. Ja:Saara 9vuotta. Ja kaikkea tommosta.

Olkaa kilttejä!

91800

P.S:

Saara ei ole nimeni.

Sivut

Kommentit (19)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se vaan on kone, joka ei ymmärrä lauseita eikä suomen taivutuksia jne. Yksittäiset sanat voi katsoa sanakirjasta (joko ihan kirjasta tai netistä), mutta kielioppi täytyy osata.

Vierailija

En oo hirveän hyvä enkussa, siksi en tuommoisia niin osaa. No, yritin ainakin.

Sain Af1:n viestistä sellaisen käsityksen, että hän pyytää näitä asioita. Siihen "Could I have" mielestäni on paras, "I´d have ehkä vähän epäkohtelias.

Mutta ei siitä sen enempää, täällä näyttää olevan vähän parempiakin enkunkielen osaajia, kuin minä.

Vierailija

Nonniii aika helppo. Tarkoitan tuota ekaa. Tuo Saaran huone taitaa olla Saara´s Room. Tuostahan en ole aivan varma. Toinen voisi olla Saara is nine Nine years old. Tuostahan en aivan varma ole. Toivottavasti minusta oli edes jonkinlaista apua.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aika helppoja ovat eli menevät näin Saara's room ja Saara is Nine years old. Toivottavasti sait selvää ja kirjoitin oikein.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Af1 kirjoitti:Haluaisin rullaluistimet, uuden rusetin ja vaatteita. Myös hiustenlaittotarvikkeita haluan ja tarvitsen!

Could I have rollerskates, new bow and clothes. And hair care materials too, I need them!

Jotensakin noin tuo menisi. Ei täyttä varmuutta, mutta melko varma.

Vierailija

en osaa auttaa mutta annan hyvän neuvon kaikille jotka opiskelee epäsäännöllisten verbien listaa. eli mieti lauseita niistä sanoista jotka on vaikeita. ja puhukaa vaikka jotai hölyn pölyä niillä sanoilla. tai sitten vaan jankutat buy-bought, come-came...

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

akkaridekkari kirjoitti:

Could I have rollerskates, new bow and clothes. And hair care materials too, I need them!

Sanajärjestys on päin honkia. Ihan suoralla voidaan mennä, eli siis lauseet menisivät jotakuinkin näin: "I'd want rolleskates, a new bow and more clothes. I also need and want haircare products." Hieman vapauksia otin, vaikka aika sanatarkasti käänsinkin. Rakenne hieman suorassa käännöksessä kärsii, mutta nyt ei riitä ajatustoiminta muokkaamaan lauserakenteesta älykästä... xD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat