spyro

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

omistatko yhtään spyroa tai pidätkö siitä?Itse omistan kaksi ja pidän spyrosta.

Kommentit (8)

Vierailija

Ennen omistin, mutten enään kun isä myi meidän playsteissönin pois. Meillä oli siinä yksi Spyro demo, jota pelasin usein, en muista enään minkä niminen se oli. Nintendo DS:lle olisi spyro peli, joka minun on pitkään ollut tarkoitus ostaa. Omistaako muuten kukaan täälä sitä nintendo DS:lle tarkoitettua Spyro peliä?, jos omistaa niin onko se hyvä peli ja kannattaako ostaa?.

Vierailija

Mandariina kirjoitti:Ennen omistin, mutten enään kun isä myi meidän playsteissönin pois. Meillä oli siinä yksi Spyro demo, jota pelasin usein, en muista enään minkä niminen se oli. Nintendo DS:lle olisi spyro peli, joka minun on pitkään ollut tarkoitus ostaa. Omistaako muuten kukaan täälä sitä nintendo DS:lle tarkoitettua Spyro peliä?, jos omistaa niin onko se hyvä peli ja kannattaako ostaa?.

minkä niminen DSpeli?

Vierailija

sonic1999 kirjoitti:omistatko yhtään spyroa tai pidätkö siitä?Itse omistan kaksi ja pidän spyrosta.

ja ne kaksi ovat:Spyro a heros tail ja the legend of spyro a new beginning jonka sain aika vasta

Vierailija

mul on playstation 2:selle ja 1:selle mut on vaa pleikari 2 mul on 1:selle spyro: legend of the dragon ja 2:selle dawn of the dragon legen of spyro

Vierailija

En tiedä. Se oli silloin ensimmäinen Spyro peli nintendo DS:lle. Siitä on kyllä pitkä aika, mutta silti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat