Mitä tykkäät AA-ristikkolehdistä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ostatko usein AA-ristikkolehtiä?. Mitä tykkäät ylipäätänsä lehden sisältämistä tehtävistä?. Ostatko aina uuden AA-ristikkolehden kun se ilmestyy?. Itse olen ostanut AA-ristikkolehtiä enemmäkseen divareista ja joskus kaupoista. Kesälomalla tai matkoilla on mukava tehdä niitä ajanvietoksi, varsinkin mökillä jossa ei ole paljon tekemistä. Tehtävät ovat mukavia ja niitä on mukavasti, vaikka voisi lehti olla pulleampi. Mitä itse tykkäät AA-lehdistä?. Ovatko tehtävät sinusta liian helppoja?

Kommentit (7)

Vierailija

Mandariina kirjoitti:Ostatko usein AA-ristikkolehtiä?. Mitä tykkäät ylipäätänsä lehden sisältämistä tehtävistä?. Ostatko aina uuden AA-ristikkolehden kun se ilmestyy?. Itse olen ostanut AA-ristikkolehtiä enemmäkseen divareista ja joskus kaupoista. Kesälomalla tai matkoilla on mukava tehdä niitä ajanvietoksi, varsinkin mökillä jossa ei ole paljon tekemistä. Tehtävät ovat mukavia ja niitä on mukavasti, vaikka voisi lehti olla pulleampi. Mitä itse tykkäät AA-lehdistä?. Ovatko tehtävät sinusta liian helppoja?

eivät ne on ihan sopivia.

Vierailija

Olen tehnyt muutamia, ristikot ovat hauskoja eikä yhtään vaikeita, lehdessä voisikin olla eritasoisia ristikoita.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ne on tosi kivoja ajanvietteitä, varsinkin kun niissä on se yksi palkintotehtävä. Minä ostan aina uusimman kaupasta. Ne tehtävät ovat kyllä välillä liian helppoja, mutta muuten se on tosi hyvä lehti.

Vierailija

Onhan minulla niitä pari. En osta ikinä uusinta, mutta kun lähdemme lomalle, niin saan sellaisen ajanvietteen yleensä. Ihan kiva lehti, ja aika helppoja ristikoita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat