Onko teillä-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne kaikki "Onko teillä..." viestit, ettei koko ajan tarvitsisi tehdä uutta topicia. Mielestäni tämä on aika hyödyllinen sillä olen törmännyt täällä hyvin useisiin esimerkiksi "Onko teillä taskari 145???"-topiceihin ja muihin vastaaviin. Mielipiteitä tästä topicista SAA antaa. :D

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Ei ole Hui Haita, koska en kauheena keräile taskareita. Korkeintaan vanhoja taskareita ostelen divareista.

Kenellä on kaikki Don Rosan kovakantiset?

Vierailija

Ei ole näkkäreitä, koska ne ovat niin kalliita että samalla rahalla ssa monta muuta julkaisua, jos joskus löydän vaikka divarista halvalla niin voisin ostaa.

Onko seuraavalla 60-luvun akkareita?

Vierailija

Mulla on 1963-1972 joulu mantelit alkuperäsinä ja elämä ja teot kirjat on ja rosan nimmari ja 217 roope setää q:)

Vierailija

Eipäs minulla mitään kauhean vanhaa joulumantelia taida löytyä.^^ Onko seuraavalla Don Rosan nimmari??

(Itselläni katsos sattuu olemaan:'))

Vierailija

Hups, minulla ei näkynyt tätä toista sivua ensin..^^

Minulla ei ainakaan ole kaikkia 1951-vuoden akkareita. Joitain kyllä. ;D Ja seuraava kýsymys on sama kuin äskeisessä.

Anteeksi tuplapostaus.

Vierailija

Hyvä idea Henna-Duck!

Toisin mulla ei olis mitään tollasia kysymyksiä,mutta heitetään nyt vaikka että.Mikä on paras taskari kautta aikojen?

Vierailija

Joo löytyy RA Elämä ja teot 1 ja 2 ja ekas Don Rosan nimmarikin, joten sekin löytyy useammasta opuksesta, Löytyy näkkärinä vm 1951.

Onks jollain Ankkalinnan Säpinät?

Vierailija

Ei löydy Aikakone 1, mutta löytyy Aikakone 2.

Onko seuraavalla Hollantilaiset Mestarit -kirjaa nimikirjoituksilla?

Vierailija

Hmmm..tarkoitatko että joilla on joku aihe tulee sen tännekin kertomaan?

Ei kannata. Tämä on kuin off topic, eikä sieltä voi löytää jonkun tekemää yksittäiskyselyä, paremmin toimii yleisenä keskusteluna, joten tämä on arveluttava..toisaalta taas jos tänne tehdään UUSIA onko teillä...voisi ehkä toimia, mutta vain niin että seuraava kysyy seuraava vastaa jne.Mutta sellainenki topic löytyy jo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat