Kuka on idolisi?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ronaldo, Cristiano Ronaldo on paras;)

Kommentit (14)

Vierailija

Hei tällaisiakin keskusteluita on jo miljoonittain, joten aivan turha topic sen takia. Edellisiä kyllä löytyy kun selailet noita sivuja taaksepäin tässä Pulinat-osiossa! Ja jos ei niitä sitten löydä millään, niin saman voi kysyä ihan vain Off-Topicissa.

Mutta sitten asiaan. Varsinaista idolia minulla ei kait ole, mutta jos nyt joku pitää sanoa, niin salibandyssä ainakin Tero Tiitu! ;)

Vierailija

Kissanainen, kyllä se se on. "Göde" Gösta Sundqvist, Leevi And The Leavingsin solisti. Harmivain, että nyt tuijottaa hautansa kantta - sisä puolelta. :^(

Sami-96

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Kissanainen, kyllä se se on. "Göde" Gösta Sundqvist, Leevi And The Leavingsin solisti. Harmivain, että nyt tuijottaa hautansa kantta - sisä puolelta. :^(<br />

Sami-96

Pöh...olis siitä jotai tullu kun jopa mäkin nirson musamakuni kanssa pidin sen lauluäänest.

Vierailija

Joe Jonas!! Laulaa kuin enkeli ja on söpö kuin koiranpentu!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

Vierailija

Hannah Montana, Aku Ankka, Kristiina Brask, Jonas Brothers, Giorgio Gavazzano, ja Anssi Känsälä. Tiedättekös minkä bändin solisti hän on?

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Minun idolini on Gösta Sundqvist. Siinä teille onkin selvittämistä, kuka se on! ;^) <br />

Sami-96

Eih se on Leevi and the Leavingsin joku tyyppi. :I No Uniklubin jätkät ne on mun idoleita. <333333

Vierailija

onninho kirjoitti:Sori "Scoore McDuck" en oo viittiny kattoo:I

Kyllä olisi pitänyt viitsiä! Juuri tämän takia sivut tukkiutuvat, kun kukaan ei viitsi katsoa! No asiaan: Minulla ei oole idolia.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Minun idolini on Gösta Sundqvist. Siinä teille onkin selvittämistä, kuka se on! ;^)

Minä tiedän! Onko Leevi & Leavingsin solisti?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat