salkkarit. katotko salkkareita

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

katotko salkkareita ja kuka on paras näyttelijä siin? mä en enää hirveesti kato mut paras tyyppi on laitela ismo laitela jonka näyttelijä nimi on esko kovero.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Salkkarit on hyvä ohjelma!

Katson lähes jokaisen jakson ja olenkin Salkkareita seuraillut noin 10 vuoden ajan. Myös YouTube-profiilistani voi päätellä, että tykkäänkö salkkareista, vai en. Itseasiassa olen tehnyt sellaiset nettisivut, missä on jotain salkkariaiheista (sivut eivät ole kovinkaan hyvät).

Vierailija

HYIKAMALA! Olen nähnyt kerran pätkän ja se riitti. Ihan turha ohjelma. Onneksi tunnen vielä muutaman tyypin, jotka minun tapaani EIVÄT katso salkkareita. Ja että miksi mielestäni salkkarit on tyhmä? Vastaus on:

1.Siinä nykyään taidetaan kiroilla aikas paljon.

2.Siinä on tyhmiä juttuja.

3.Jos jää yksi jakso väliin, niin taitaapi olla ihan ulalla vähän aikaa.

No siinä oikeastaan nämä syyt. Mutta toinen asia: Ismo-videot! Miksi aina Ismo?? Onko siinä nyt jotain niin erikoista?? Ja ne biisit mitä Ismosta tehdään! Minkä ihmeen takia? Miks tuhlata aikaa rumien biisien tekemiseen?? Laulut täynnä rumia sanoja ihan turhaan.

No minulla ainakin oli mielipidettä asiasta!! :D:D

Vierailija

Katson salkkareita!paras hahmo on ehkä Oona tai Juulia. Minusta "vanhat " salkkarit oli hyviä, koska niissä oli enemmän jännitystä. Nyt salkkareissa puhutaan vaan jostain pikku pusuista ja muusta, kun ennen oli toimintaa, esim se Eeron ja Aaron juttu!

Vierailija

blondi-96 kirjoitti:HYIKAMALA! Olen nähnyt kerran pätkän ja se riitti. Ihan turha ohjelma. Onneksi tunnen vielä muutaman tyypin, jotka minun tapaani EIVÄT katso salkkareita. Ja että miksi mielestäni salkkarit on tyhmä? Vastaus on: <br />

1.Siinä nykyään taidetaan kiroilla aikas paljon.<br />

2.Siinä on tyhmiä juttuja. <br />

3.Jos jää yksi jakso väliin, niin taitaapi olla ihan ulalla vähän aikaa.<br />

No siinä oikeastaan nämä syyt. Mutta toinen asia: Ismo-videot! Miksi aina Ismo?? Onko siinä nyt jotain niin erikoista?? Ja ne biisit mitä Ismosta tehdään! Minkä ihmeen takia? Miks tuhlata aikaa rumien biisien tekemiseen?? Laulut täynnä rumia sanoja ihan turhaan. <br />

<br />

No minulla ainakin oli mielipidettä asiasta!! :D:D

Oon sun kaa täysin samaa mieltä.Salkkareista typerämpää ohjelmaa ei voi olla.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, kyllähän mää sen katson, kun se tulee. Paras näyttelijä/Parhaat näyttelijät ovat minun mielestäni Paula ja Eero, ne osaa jotenkin eläytyä siihen rooliinsa. salkkareista ei ainakaan mielestäni jännitystä puutu. Nytkin se räjähdys-jakso, missä kentauri räjähti. Miten sekin osattiin keksiä? Myös se oli jännittävää, kun Aaro piti Eeroa vankina siellä mökissä. En millään malttaisi odottaa ensi syksyn jaksoja.

Vierailija

Voi, on niin kauheaa katsella kun yhä nuorempien annetaan katsoa ohjelmia, jotka eivät ole heidän ikäisille. Jo kun olin jotain kahdeksan, luokaltani muutamat katsoivat. Ei ohjelmassa sinänsä mitään vikaa ole, jotkut pitävät jotkut eivät. Itse en pidä, enkä katso. En saa, enkä kyllä haluaisikaan.

Niin, siinä puhutaan asioista jotka eivät koske tätä ikäluokkaa. Alle 10 - vuotiaat, en suosittele! Olen vielä ala - asteella, mutta yli 10 - vuotias. Siis tosi on. Älkää tuhlatko elämäänne roskaohjelmien ääressä, iso, avara maailma odottaa! Tässä painava mielipiteeni, jos sallitte.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat