Aku Ankan Satasivuiset 15

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku Ankan Satasivuisten viidestoista osa Unelmien poikamies ilmestyy Lehtipisteisiin helmikuun puolessavälissä.

Satasivuisissa seurataan tällä kertaa ankkalinnalaisten toilailuja rakkauden kilpakentillä. Unelmien poikamies on täynnä punastelevia roistoja, kompuroivia konstaapeleja ja mustasukkaisuudesta kihiseviä kavaljeereja.

+) Albumissa on viisi tarinaa, joista yhtäkään ei ole julkaistu Suomessa aikaisemmin.

Lue lisää tietolaarista.

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllähän minäkin sen tulen ostamaan, varmaankin... No, ostan varmaaan, koska kaikki tarinat ovat suomessa ennen julkaisemattomia.

Vierailija

T@IK@VIITTA kirjoitti:Ehkä ostan, tai ehkä en. Ne satasivuiset ovat minun mielestä niin kalliita!

Olen sinun kanssasi samaa mieltä hinnasta, sillä ne ovat minunkin mielestä aika kalliita. Saisi hinta olla jotain 4,50€ niin varmaan ostaisin, mutta onneksi on olemassa divarit. :)

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:

T@IK@VIITTA kirjoitti:Ehkä ostan, tai ehkä en. Ne satasivuiset ovat minun mielestä niin kalliita!

<br />

Olen sinun kanssasi samaa mieltä hinnasta, sillä ne ovat minunkin mielestä aika kalliita. Saisi hinta olla jotain 4,50&euro; niin varmaan ostaisin, mutta onneksi on olemassa divarit. :)

Juu tokihan ne ovat erittäin kalliita. Divareista saa kuitenkin onneksi paljon halvemmalla. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat