Pim! Olet mitä luet ei toimi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla tulee vaan että firefox esti ponnahdusikkunan avaamisen :(

Tietääkö kukaan miksi?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Hauskahan se on. Minulla se avautui normaalisti. En kyllä tiedä, mikä vika sinulla on. Ehkäpä firefoxiin liittyy, minulla kun on Exploler.

Vierailija

en tiedä mikä siinä on en ole käynyt aku ankka sivuilla mozilla firefoxilla pelkästään operalla ja internet exploverilla

Vierailija

Äitillä ja mulla se aukes ihan moitteettomasti ja meillä on nokia PC Suite joten meillä oli vaan kaksi ongelmaa:

1. Mulla on palveluesto, mutta äiti ottaa ton kääkylän ja lähettää mulle Bluetoothin kautta.

2. Me ei osata sirtää sitä äitin puhelimeen. 8DD

Vierailija

En tiedä vastausta ongelmaasi, Osku Peloton. Kyllä se mullakin toimii ihan normaalisti... Onhan se OK-testi, mutta mun mielestä siellä pitäisi olla enemmän noita vastausvaihtoehtoja. Joissain kysymyksissä vaihtoehdot ovat sellaisia, etten ikimaailmassa käyttäytyisi kummallakaan tavalla.:)

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

wierii kirjoitti:Hauskahan se on. Minulla se avautui normaalisti. En kyllä tiedä, mikä vika sinulla on. Ehkäpä firefoxiin liittyy, minulla kun on Exploler.

Jos on hidas yhteis explorer on hidas ja huono.

Vierailija

Minäkin käytän Exploreria. Ja minulla "Pim! Olet mitä luet." Toimii moitteettomasti.^^ Kenties sinulla ei ole jotain tarvittavaa "ohjelmaa" jolla saisit avattua kyseisen testin. Minulla oli vanhalla koneella sellainen ongelma, että en päässyt minnekään vaikka klikkasin bulevardia esim. Kirjastosta. Minulta puuttui juuri se yksi "ohjelma".

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat