Mini-Taskari 1:n arvo jo 10 euroa?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mini-Taskari 1:stä on tarjonnut joku 10 euroa huuto.net-sivulla. Onko se tosiaan niin arvokas jo?

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Joo katoin itekkin huutonetistä joskus et joku oli tarjonnut siitä niin paljon. Mutta onneksi mullakin on ne kaikki. :)

Vierailija

Oho itse omistan kyseisen mini taskarin mutta se on vähän huonokuntonen mutta jos siitä 50€ tarjotaan niin sen arvo ois 35€

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pitäisiköhän tehdä oma topic "Hinta-arviot- sekä kyselyt"? Siellä olisi hyvä tällaisia kysyä. Taidan tehdä. No, Mini-taskari 1:tä myydään monenmoisilla hinnoilla. Esimerkiksi Keräilyliike Kulku-Katin poijassa oli sellainen tuossa syksyn alussa, hintaa 2,5€. Sen arvo on kuitenkin enemmän. Itse en tarjoaisi siitä mitään huutonet-hintoja, mutta enemmän, kuin 2,5€ kuitenkin. Kyllä siitä on todellakin 10€ tarjottu. Huutonetissä olen nähnyt sitä myytävän jopa ennätyksellisen 50,50€ hintaan. Itse en viittäkymmpiä siitä maksaisi. En todellakaan. Yleensä loppuhinta pyörii huutonetissä 20€ paikkeilla.

Vierailija

Onko se tosiaan jo niin arvokas??? Empä olisi uskonut, vastahan se ilmestyi...^^

Ja Akuhullu, se olisi hyvä idea tehdä "Hinta-arviot-sekä kyselyt"-topic. :D

Vierailija

Niinpä, Akuhullu kertoikin kaiken oleellisen, hullu voi olla ja maksaa 50 egee mutta tyhmä ei kantsi olla...:) Mulla on koko sarja ja en kyl maksais viittä egee enempää jos ei ois.

Vierailija

No niinkuin Akuhullu jo sanoi että Huutiksessa on myytävänä joskus ollut tuo kyseinen julkaisu hintaan 50€. Ite hankkisin Mini-taskari 1:den divarista hintaa 2€ tai 2.50€ eli aika halvalla. Mutta olmistan koko sarjan.

Vierailija

No jaa,kyseessä voi joko olla vain hiukan raha-asioista pihalla tai joko liikenero...huom:"liikenero"

Elikkäs myydään "vanhaa kamaa" kun se on niin arvokasta nyt,kun on jo kuudes numero tulossa. Minusta ei ole mitään järkeä yrittää myydä minitaskaria kympillä!!Tuossa ei ole v**** vertaa järkeä,mutta olkoot jos tyhmä on. Minä en ostaisi.

Vierailija

Eli siis,kympillä voisin ostaa jos ois vaikka vuoden pari vanha,mutta se on kyllä kuin uusi vielä,jos vertaa niihin vanhoihin Aku Ankan taskukirja 132 vaikkapa:)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku 53 kirjoitti:aatella kun on kulunut pari kymmentä vuotta ni mikä sen hinta ois sillon?!

Ainakin 30 euroa. Onhan ensimmäisen vuoden Aku Ankan kuukauden sarjisekstratkin kymmeniä euroja jo arvoltaan.

Vierailija

Ehei, se nyt niin arvokas voi olla. Myyjät vain yrittävät kiskoa siitä ihme summia uskoen tietenkin siihen, että joku olisi valmis maksamaan sellaisia summan mini-taskarista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat