Mikä on lempi sarjasi???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun on Don Rosan:Roope Ankan elämä ja teot.

Kommentit (5)

Vierailija

Huhhuijakkaa. Minähän olen näihinkin samanaiheisiin topicceihin kirjoittanut about 200 viestiä. Ja näitä tulee vieläkin lisää. Tiedän että olet uusi ja et ole huomannut tälläistä aihetta, mutta voisit lukea ja miettiä ennen kuin teet uutta topiccia. Päästän sinut kuitenkin pälkähästä kun olet uusi.

P.S Tuo kuulosti aika määräilevältä, sorry. Muuten, minun lempisarjani voi lukea mun profiilista

<--------------------------------

Vierailija

Jaa a. Niitä on niiin monia..... Ois kiva laittaa joku murryn tarina mut sittaas olis barksi ja Don Rosaaaaa. Ja William Van Hornilla, Kari Korhosella ja Daniel Brackallaki ois kyl muutama kiva. No sanotaan nyt vaikka Paul Murryn Kylpypoikineen ku on kerran tuol profiilissaki.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olisit vain katsonut vaikka pari ensimmäistä sivua "sarjoista", sieltä olisi jo varmasti tällainen löytynyt. Ihan varmasti.

Mahtavia sarjoja on todella paljon. Barksista pidän eniten, ja siksi lempisarjani onkin hänen käsialaansa. Takaisin Klondikeen on lemnpisarjani. Myös Aku Ankka ja zombi, Aku Ankka pelastaa Tyhjälän joulun, Kultainen kypärä ja Kultainen talja ovat todella hyviä Barks-sarjoja. Esimerkiksi Gottfredsonilta, Cavazzanolta, murryltä ja Scarpalta on tullut tosi hyviä Mikki-sarjoja. Scarpa ja Cavazzano noista ovat Ankkapiirtäjälistallanikin korkealla.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, kuten tässä nyt jo edeltäjänikin sanoi, katso vanhoja aiheita ennen kuin teet uutta. No ei siitä sen enmpää. Paras kirjasarja on ehdottomasti Roope Ankan elämä ja teot, mutta jos tarkoitit yhtä sarjaa niin niitä on monia enkä osaa päättää parasta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat