Sivujen ajankohtaiset asiat

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Pitihän tällainenkin tehdä;). Eli: Kaikki ajankohtaiset asiat sun muu ajankohtainen näillä sivuilla siis käsittelyyn tässä topicissa, ei omissa erillisissä. Eli, jos vaikka Pelit ja Puuhat osioon aukeaa uusi peli, siitä ei tehdä topicceja, vaan otetaan asia puheeksi täällä tai vaihtoehtoisesti "Sivujen pelit"-topicissa. Eli "Ajankohtaiset asiat" koskevat siis: Uusia pelejä tms., sivujen päivityksiä tms., pelien/kisojen lopetuksia/aloituksia tms., Julle Ankanpään mitaleita yms. ja muuta sivuilla nyt ajankohtaista olevaa. Pistetään sellainen raja, että 2 kuukautta vanhoista jutuista voitaisiin sitten lopettaa puhuminen. Eli nyt on kuumimpana puheenaiheena ilmeisesti se Viikkokisojen lopetus.

Asiaa sivujen ajankohtaisista asioista.

Sivut

Kommentit (32)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Joo hyvä topic. Ja kuukausitehtävä oli taas helppo. Pitää mennä vastaamaan siihen pian. Olen omassa huoneessani nyt netissä ekaa kertaa. Jostakin tulee langaton nettiyhteys tänne. (Jostakin monen kilometrin päästä).

<br />

Juuu se on sitä naapurivarkautta, hehhehhe..meilläkin joskus niin ollu ei sille voi mitän jos ei ihmiset suojaa yhteyksiään, vai onko syy jokin muu?

En tiedä mistä tämä langaton yhteys tulee, joskus sitä ei ole moneen päivään, ja tänään ollut jo monta tuntia...Katsoin netistä, niin siellä lukee, että täällä pitäisi lähellä ollakin ilmainen langaton netti. Se kai on sitten tämä. Aika hidas vain on.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Joo hyvä topic. Ja kuukausitehtävä oli taas helppo. Pitää mennä vastaamaan siihen pian. Olen omassa huoneessani nyt netissä ekaa kertaa. Jostakin tulee langaton nettiyhteys tänne. (Jostakin monen kilometrin päästä).

Juuu se on sitä naapurivarkautta, hehhehhe..meilläkin joskus niin ollu ei sille voi mitän jos ei ihmiset suojaa yhteyksiään, vai onko syy jokin muu?

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Pakko turvautua epärehellisiin keinoihin ja nostaa tämä tuonne pinnalle. On noita ajankohtaisia topicceja muutama ilmaantunut. Toivottavasti karsii hiukan määrää tämä nosto.

Vierailija

Hyvä että teit tälläisenkin, tarpeellisen topicin.

Kun vain kaikki muistaa että tänne vain kertomaan uutisia ja muita ihmetyksiä.

Ajankohtaisia taitaa olla tuo viikkokisojen loppuminen, mikä olikin harmi.

Pari kertaa arpa osui kohille, ja hyvät muistot jäi..Nyt pitää kk-kisaan ja satunnaisiin extroihin osallistua. :)

Myös ihmetyttää milloin kohta jo vuosi mennyt selviää kansikuva kisa..Galleriasta.Olen joskus kysynytkin asiasta mutta en enää muista mitä toimitus vastasi..;)

Vierailija

Uudessa Aku ankassa on taas kilpailu tehtävä siksi kysynkin, että pystyykö siihen enään osallistua netin kautta?. Sähköpostilla vastaaminen kilpailuun ei minulta onnistu. Toinen tapa on lähettää kirje, mutta sen lähettäminen kuitenkin aina jää minulta.

Vierailija

Mandariina, kyllä pitäisi pystyä..muistelen, odotas jotta päivittävät.

Kisaan voi helposti todellakin osallistua sähköpostilla, tai postikortilla, sekin kätevää.Pitää vaan toimia samantien muuten se todellakin voi jäädä..:)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hmm.. Etsinkin tämän kaltaista topiccia, vaikkei tämä nyt ihan tähän sovi, niin parempi sekin, kuin tekisin uuden. Kai tämän voi sivujen ajankohtaiseksi asiaksi laskea.

Niin, mielestäni on aika kummallista, että kohta on kuukausi mennyt siitä, kun viimeksi toimitus julkaisi uuden blogin. Minä kun tykkään vastailla blogeihin, niin hieman ärsyttää se. Varmasti monet muutkin ihmettelevät, että missä se uusi blogi viipyy. Onko toimitus lomalla? : D Ennen kun uutta blogia on ilmestynyt yleensä maximissaan kahden viikon välein. Usein viikonkin välein. Nyt on tuosta nelinkertainen määrä. Mitäs mieltä te muut olette?

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Hmm.. Etsinkin tämän kaltaista topiccia, vaikkei tämä nyt ihan tähän sovi, niin parempi sekin, kuin tekisin uuden. Kai tämän voi sivujen ajankohtaiseksi asiaksi laskea.<br />

Niin, mielestäni on aika kummallista, että kohta on kuukausi mennyt siitä, kun viimeksi toimitus julkaisi uuden blogin. Minä kun tykkään vastailla blogeihin, niin hieman ärsyttää se. Varmasti monet muutkin ihmettelevät, että missä se uusi blogi viipyy. Onko toimitus lomalla? : D Ennen kun uutta blogia on ilmestynyt yleensä maximissaan kahden viikon välein. Usein viikonkin välein. Nyt on tuosta nelinkertainen määrä. Mitäs mieltä te muut olette?

Kyllä. Blogeja on ilmestynyt nyt huolestuttavan vähän. Ja heidän lupaamansa aikarajat modejen suhteen vain pitkittyy. Kertoisivat jossain blogissa, että missä kohdin jo mennään. Koska ne modet tulee? Me ollaan kuin jossain pullossa konsanaan, meille ei kerrota mitään. Tarkemman kommenttini löydätte kokous nettisivujen hyväksi topicista.

Sami-96

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:Hmm.. Etsinkin tämän kaltaista topiccia, vaikkei tämä nyt ihan tähän sovi, niin parempi sekin, kuin tekisin uuden. Kai tämän voi sivujen ajankohtaiseksi asiaksi laskea.<br />

Joo itsekin sitä olen jo monessa keskustelussa harmitellut, kun toimitus ei ole lisännyt pitkään aikaan uutta blogia. Voi olla että sekin johtuu niistä "ongelmista" tällä sivulla. Luulisi, että pian olisi jo jotakin uutta tulossa tälle sivulle vihdoin.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Vajonnut sivun 20 tuonne puolen. Ehkä pitäisi vähän nostella, tarpeellinen topic kun (ainakin toivottavasti). Kukaan ei varmaan enää edes muista tätä topiccia:D. Jatketaan.

Vierailija

Muuten, kai olette huomanneet, että Ankkabulevardi on poistunut? Sen tilalla on Pim!Olet mitä luet. Ankkabulevardi ei mielestäni edes ole kauhean tarpeellinen, varsinkaan ei kun viikkokisat on lopetettu eikä tarvii etsiä sieltä viikon vierasta. Harmi että viikkokisat lopetettiin. En niistä mitään ole voittanut, mutta olihan nekivoja.

Vierailija

Jep, hyvä topic!

Niin, se bulevardi ei ollut kyllä kauhean tarpeellinen...

Itse en yleensä osallistu palkintotehtäviin, mutta kyllä sitä joskus tulee osallistuttua.^^

Vierailija

Haluaisin tietää jo tuon kansikuva kilpailun tulokset! Olen odottanut jo lokakuusta asti tuloksia! En kyllä lähettänyt sinne kuin pari kansikuva ehdotusta.

Harmi että viikokisat lopetettiin. Vaikka en voittanut mitään, niin siihen oli joka viikko hauska osallistua aina siinä toivossa että voittaisi.

Vierailija

Hyvähän, että tälläisä tehdään! Älkää käsittäkö minua väärin, mutta kuten edellisten "yleisaihe"-topiccien kanssa on käynyt - tämä tuskin toimii. Minulla ainakaan ei ole nyt kysyttävää, eikä mitään tiedotettavaa.

Sami-96

Vierailija

Täällä on ainakin toiminut langaton yhteys ihan sujuvasti ilman ongelmia ja hyödyllinen topicci tämä, vaikka täällä en enään paljon käy. Onhan nämä foorumit niin läjässä, että ei edes tänne mieli tulla. Mutta on mukava nähdä täällä myös asiallisia topcceja niiden lukemattomien turhien topicien seassa. ^^

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat