Mikä on pahin haavasi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen säästynyt vielä käden tai minkään muunkaan murtumiselta/katkeamiselta mutta pari kertaa oon kyllä satuttanu aika pahasti.

Sivut

Kommentit (247)

Vierailija

Pienenä roikun T:n muotoisissa pyörätelineissä. Tipuin naamalleni hiekaiselle asfaltille. Tikejä piti laittaa kun hammas meni huulesta läpi. Vielä tänäkin päivänä minulla on huulessa suurehko pullistuma, mutta se ei minua haittaa!

Toinen oli kun pikkuveljeni oli syntynyt ja olisimme menneet katsomaan häntä isän ja siskon kanssa sairaalaan. Isä haki meidät päiväkodista. Sormeni jäi portin lukon väliin ja verta tuli. Mentiin sitten terveysaseman kautta. Muistoksi jäi arpi sormeen. Arven avulla opin tunnistamaan vasemman ja oikean :)

Vierailija

Olin parivuotias ja putosin pari kertaa tuolilta :) Olin jonkin aikaa "yksikätinen". Tai: Koira puraisi korvasta, kun olin 6-7 v. Korva paketissa pari viikkoa.

Vierailija

Tai sitten kun onnistuin jouluaatonaattona jättämään varpaani oven väliin. Piti koko ajan olla kylmä hernepussi varpaan päällä.. Kiva musta rakko varpaaseen syntyi. Kirvelevää kipua oli lähes koko ajan kun hernepussia ei ollut. Kynsikin lähti ajan myö tä irti. Nyt on kasvanut uusi.

Vierailija

No jaa, minä en ole kovin onnettomuusaltis, pahin haavani oli varmaan se, kun sahasin pari vuotta sitten teknisen työn tunnilla sormeen, jossa näkyy jälki vieläkin. Lisäksi pyörryn hirveän helposti, jos minusta tulee vähänkään verta. Kerran eskarissa minulta meni myös peukalo sijoiltaan, ja siihen laitettiin tuki.

Vierailija

Tjaa.. Pahin ehkä semmone ku pikkusena jossai talos riehuin, en muista mis, iskin pääni patterin kulmaa ja tuli otsaan semmone haava. Piti jotai liimaa (häh? :D) laittaa siihe sairaalas ett iho pysys kasas ja vieläki arpi siin.. Sit toine josta en tiiä onko "haava" mut oltiin tekstiilityö-tunnil ja olin ompelukoneen äärellä, just pujotin alalankaa ja tungin sormen siihen neulan alle ja vahingossa kai painoin kaasujalkaa.. Loput voitte päätellä

Vierailija

No, ei ole paljoa sattunut kerran tuli koulussa kun pelattiin jalkapalloa minut tönäistiin tolppaan joka oli terävä tuli setin mittanen haava päähän.

Vierailija

Murtumia ei vielä ole onneksi sattunut, ja se on hyvä juttu sillä, en muuten pysytisi soittamaan pianoa. Nilkka on kerran vähän venähtänyt. Kerran sain käteeni 3 cm pitkän haavan.

Vierailija

jokkemies kirjoitti:No mul ei oo järin pahast koskaa käyny mut kerran tuli päähän joku 1-2 cm haava ja siihe laitettiin kolme tikkii.Sit mä oon sahannu sormee 3cm pitkä haava ja oon viel lyöny samaa sormee viel puukollaki<br />

silloo kun puukon kaa löi niin näky vähän luuta jo siit haavast ja sit kerran mä pyörryin jaa kaatusin maaha ja sit hammas meni huulen läpi.Et sellasta on tapahtunu.

Niin ja sit jos nää lasketaan niin mul on turvonnu molemmat silmät aika pahast ja joutu ainakin viikon ajan laittaa silmä voidetta et venytti luomee ja laitto sit luomen alle sit voidetta.

Vierailija

Pahin on kun joku hullu poika meidän puistossa heitteli isoilla puukepeillä ihmisiä. No tietenkin heitti mua päähän ja tuli päähän syvä ja verinen aukko. Ei muuta sen ihmeellisempää.

:D

Vierailija

Minun pahin haavani on tapahtubut silloin, kun oli koulun vappunaamiaset. Kaaduin ritilälle ja polveen tuli sellainen n. 5 cm haava. Se oli tosi kipee ja tosi syvä. Siihen jouduttiin laittamaan 12 tikkiä. :( Olihan siinäkin ihan kiva vappu. :)

Vierailija

No mulle aina sattuu ja tapahtuu kun urheilen joka päivä, oon futismoke ja muutenkin oon aikamoinen tunari:(. No pahin murtuman mä sain 8-vuotiaana kun laskettelin ja tuli pulkka takaata päin niin että en pystyny kääntyy niinpä ajauduin metsään, jalka meni pahasti kiven alle. Tilannetta pahensi vielä se kun Isi kantoi mua mäkeä alas niin hän kaatui jäällä suoraan mun jalan päälle! Tuli sitten sairaalassa ilmi että lapaluu (onko se tuo isoin luu jalassa koska mursin sen?) oli mennyt kokonaan poikki. Ei muuta kuin kahta kuukautta pyörätuolissa -.- Tänä vuonna pahin "haava" tuli kun futismatsin jälkeen yks joukkuetovereistani veti täysiä (en liioittele) niin kutsuttuun "sukukalleuteen", tälläistä kipua olen vain kerran ennen kokenut elämässäni. Menin silloinkin sairaalaan ja pissassa oli verta:( onneks en sentään ole impotentti. :@

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat