Mitä harrastatte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse en harrasta muuta kuin piirtämistä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Pelaan futista,vapaa ajalla soitan rumpuja,piirän joten kuten mangaa ja sitte dataan ;)

Haluisin alottaa koriksen , mut oon kuulemma liian lyhyt siihen lajiin. :(

Vierailija

Uintia ja kuvista tätä nykyään, lopetin jalkapallon kun rupesi käymään tylsäksi. En olisi jaksanut ravata peleissä neljänä iltana viikossa.

Kuvataidekoulussa olen käynyt kuusi vuotta ja seitsemäs on meneillään. Uintilaskuissa olen jo luovuttanut aikoja sitten.

Vierailija

Soitan klarinettia jo viidettä vuotta ja sitten tietenkin harrastan piirtämistä ja vaateiden tekoa. :D Plus sitten tanssimista.^^)

Vierailija

Harrastan hiphop-showtanssia ja kuvataidekoulua on tullut käytyä noin 7 ja puol vuotta. Harrastan hyvän musiikin kuuntelua... :D:D:D

Vierailija

antsu95 kirjoitti:Niin ja kohta alotan basson soiton.

kannattaa alottaa kitara mielummin minun mielestä se on helponpaakin (itse harrastan sitä soitan bändissä just alotellaan pitäs keksii nimi mut aika varma et otetaan vol 5.2 harrastan myös skedee (skeittausta) ja kävin täällä oikeestaan kyselemässä sitä bändin nimee vaan jos vastaatte niin englanninkielinen nimi

Vierailija

Lainaus:
RE:RE:Mitä harrastatte?

arttu49 - 06.02.09 05:26 (ID 273227)

antsu95 kirjoitti:Niin ja kohta alotan basson soiton. kannattaa alottaa kitara mielummin minun mielestä se on helponpaakin (itse harrastan sitä soitan bändissä just alotellaan pitäs keksii nimi mut aika varma et otetaan vol 5.2 harrastan myös skedee (skeittausta) ja kävin täällä oikeestaan kyselemässä sitä bändin nimee vaan jos vastaatte niin englanninkielinen nimi

Kaikki soittaa kitaraa,niin aattelin,että basson soittajiakin tarvitaan ja onhan se mukava soitin.

Vierailija

Tänään sen sitten sain!!!!!!!!!!!!!:D

Ibanez,musta väriltään,eikä ollut kallis!450 euroon tuli basso,vahvistin,kantolaukku,kuulokkeet,viritysmittari ja pari plektraa kaupan päälle!!!! :]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat