Lakkien värit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen aivan sekaisin, koska melkein jokaisessa jutussa jotka olen lukenut ne ovat eri. Eli: Mitkä ova Tupun, Hupun, ja Lupun lakkien värit??

Kommentit (14)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minun mielestäni Hupulla on punainen lakki, kun taas Lupulla vihreä. Näin minä ainakin vahvasti uskoin (pienenä) lapsena.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Kiitti kaikille, sillä oon itekkin ollut aina vähän sekasin lakkien väreistä. Mun lemppari ankanpojista on sinilakkinen eli Tupu. Kuka on teidän lemppari? :)

Vierailija

antsu95 kirjoitti:

Kultu kirjoitti:Lupulla on punainen, Tupulla sininen ja Hupulla vihreä (joskus keltainen vanhoiassa sarjoissa)[/lainaus<br />

<br />

Näin on

niin se on

Vierailija

-HappyGirl- kirjoitti:Kiitti kaikille, sillä oon itekkin ollut aina vähän sekasin lakkien väreistä. Mun lemppari ankanpojista on sinilakkinen eli Tupu. Kuka on teidän lemppari? :)

sanoisin että paras ankanpojista on lupu

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:hupusta olen innostunut jo pikkuisesta asti.se vain erottui ennen muiden joukosta.

Tupu, Hupu ja Lupu ovat aina olleet lempihahmojani ja olen samaa mieltä ankkakondan kanssa Hupusta.

Vierailija

*Kultu* kirjoitti:Lupulla on punainen, Tupulla sininen ja Hupulla vihreä (joskus keltainen vanhoiassa sarjoissa)[/lainaus

Näin on

Vierailija

antsu95 kirjoitti:

Kultu kirjoitti:Lupulla on punainen, Tupulla sininen ja Hupulla vihreä (joskus keltainen vanhoiassa sarjoissa)[/lainaus<br />

<br />

Näin on

niin:):):)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lupu 9 kirjoitti:Olen aivan sekaisin, koska melkein jokaisessa jutussa jotka olen lukenut ne ovat eri. Eli: Mitkä ova Tupun, Hupun, ja Lupun lakkien värit??

Ihmeellisiä tarinoita olet lukenut, jos ne melkein aina ovat eri värisiä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat