?????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

???? Miten minulle ei tullu keskiviikkona Akua, ei torstaina eikä nytkään! Ja kun Roope setä tuli tänään, niin siitä oli sivuja irti, niinku ne oli varmaan jääny pois!! Valitan kohta jo Akun toimitukseen.

Kommentit (13)

Vierailija

91800 kirjoitti:???? Miten minulle ei tullu keskiviikkona Akua, ei torstaina eikä nytkään! Ja kun Roope setä tuli tänään, niin siitä oli sivuja irti, niinku ne oli varmaan jääny pois!! Valitan kohta jo Akun toimitukseen.

Sellaista sattuu. Minullekin on käynyt joskus melkein noin. En tilaa Roope-setää.

Vierailija

Postinjakaja on voinut vahingossa laittaa sen jonkun toisen postilaatikkoon. Meille on käynyt niin pari kertaa.

P.S Otsikko voisi olla parempi.

Vierailija

En keksinyt mitään muuta otsikkoa, sitä paitsi melkein kaikki Tyrnävällä tuntee meijät. Aina kin nnapurit joita on 8. Loput on neljän kilsan päässä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sinulla sitten ollut todella huono tuuri jos Akkari ei ole tullut ja Roope-sedästäkin on sivuja irti. Minulla ei ole koskaan myöhästynyt akkari tai mitään noin ihmeellistä mitä sinä olet joutunut kokemaan. Sinun akkarisi on saattanut mennä vaikka naapuriisi.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ensinnäkin, otsikon TÄYTYY olla kuvailevampi. Tästä ei saa mitään hajua sisällöstä. Esimerkiksi "Akkari ei tullut - missä vika?" tms. olisi ollut jo tuhat kertaa parempi. Toiseksi, Pulinat-puoli on tarkoitettu EI-AKKARIIN liittyviin asioihin. Ja kolmanneksi, kuinka me sen voisimme tietää? Valitus postiin, moka voi olla siellä. Akkarin toimitus vastaa lehden tekemisestä yms., postille kuuluu jakelu. Valitusta ensimmäisenä siihen suuntaan.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

91800 kirjoitti:En keksinyt mitään muuta otsikkoa, sitä paitsi melkein kaikki Tyrnävällä tuntee meijät. Aina kin nnapurit joita on 8. Loput on neljän kilsan päässä.

Huomauttaisin väisen topicin teosta (taas). Nimittäin kukaan ei pakota tekemään topiccia jos ei ede otsikkoa keksi. Sen lisäksi myös aloitusviestin on oltava hyvä ja selkeä, josta käy topicin aihe/idea selväksi. Lisättynä siihen oma kommentti asiaan jne.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Mitä jos postiljooni otti Akkarin itelleen? No ei vain joku syy siihen on, jos olisin sinä niin kysyisin Akun toimituksesta tilauspuolelta asiasta, pitäähän sinun saada Akkari! JA Ropsun sivuhomma voi olla postin vika..harmittava tapaus! Toivottavasti ei toistu!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat