Mainonta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin, päiviä mä tulin takaisin:) Keskustelun idea on siis että sanokaa paras mainos minkä olette nähneet. (tai kuulleet). Ja selittäkää vähän miksi juuri se mainos on niin hauska/nerokas/outo ja kertokaa minkä mainos se oli. Oma lempparini on Kinderin mainos jossa on niitä ihmisiä laulamassa, "Keep smailing...." Musta se on vaan niin hyvä koska se on jollain tavalla niin iloinen:) Pahoittelen, jos tällainen on jo ollut tai tämä ei vastaa hyvien keskusteluiden vaatimuksia.

Kommentit (7)

Vierailija

Reilu-leivän mainos on hauska kun lopussa lapset kysyy niitten äidiltä sen yhden kysymyksen jota minä en muista, mutta muistan ainakin että se on hauska.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Paras tv-mainos, jonka olen ikinä nähnyt, on ehdottomasti kyllä se yksi SAK:n mainos vuodelta 2004, nimeltään "Viidakon lait". Sen mainoksen sanoma/aihe oli siis se, että "viidakon lait eivät ole enää voimassa". Eli jotain työn tekijöiden oikeuksia ajava mainos tms. Kyseinen mainos löytyy youtubesta.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Moi, The Legend of DUCK (Saako sanoa vain Duckieksi?) Itsekin en ole vähään aikaan ollut täällä (syynä mm. Nipotus, valitus ym.) Asiaan: Paras mainos on Grandioza-pizzan mainos. Sen laulu on mahtava!

Vierailija

Parasmainos on varmaankin...Dumble karkin mainos, se missä kala syö Dumblen ja sitten se mies syö kalan ja siihen tulee se "HALUAT SEN!"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat