kirjottakaa mikä on paras kovakantinen akukirja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tää on vähä niinku äänestys mut kirjottakaa ihan oman mielipiteen mukaan paras kovakantinen akuankkakirja

Kommentit (11)

Vierailija

En ole paljon lukenu kovakantisia Aku kirjoja mut ne Carl Barksin 1 ja 2 on hyviä ja sit Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2 on hyvii.

Vierailija

barney kirjoitti:En ole paljon lukenu kovakantisia Aku kirjoja mut ne Carl Barksin 1 ja 2 on hyviä ja sit Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2 on hyvii.

Tarkotin Carl Barksin joulu 1 ja 2.

Vierailija

Minun mielestäni ehdottomasti paras Aku-kirja on Minä Aku Ankka, joka sisältää todella paljon hyviä tarinoita, ja parasta on tietenkin se että kaikki ovat Barksin tarinoita. ;) Se on mun mielestä kyllä kaikkien aikojen paras kovakantinen kirja, ja kannattaa hankkia ihan lukemisen mielessä vaikka olisikin jokin 10 painos, sillä on se vaan niin hyvä kirja. (Anteeksi että toistin itseäni, on se niin hyvä kirja.)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

barney kirjoitti:

barney kirjoitti:En ole paljon lukenu kovakantisia Aku kirjoja mut ne Carl Barksin 1 ja 2 on hyviä ja sit Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2 on hyvii.

Tarkotin Carl Barksin joulu 1 ja 2.

Joo ne ovat tosi hyviä molemmat.

Vierailija

roope ankan elämä ja teot 1&2 on hyvä julkaisu,mutta ei välttämättä vedä vertoja vuosien 1960-65 vuosien näköispainoksille

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat