lempi ohjelma

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on teidän lukijoiden lempi ohjelma? mulla on simpsonit.

Kommentit (13)

Vierailija

Joo Selviytyjät eli Selkkarit on hyvä sarja, tänään ilmassa on ihastumisia.

Toinen hyvä on Amazing Race joka tulee sunnuntaina klo 21.Tällä kaudella ne käy myös Suomessa. Molemmat kuuluu suosikkeihini.

Lemppari ohjelmaa kysytään tuolla pulinoissa, mutta saatanpa vastata nytkin eli Simpsonit. :) Paljon hauskoja ohjelmia kyl tulee, kuten Sampon videot ainakin parhaita kaikki eläinaiheet.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

91800 kirjoitti:Katsoitteko selviytyjät??

Joo, mutta olisn samalla koneella, niin en oikein pystynyt siihen keskittymään, joten pitää kai katsoa uusinta ma-ti välisenä yönä.

Vierailija

Eikös tämä ole akuankka -alueen ulkopuolella? Tämän kaltaiset viestit voi jättää pulinoihin. Siihenhän se on vissiin tehtykkin. Tämä keskustelu voitaisiin muuttaa, vaikka "lempi Disney ohjelma" -keskusteluksi.

Vierailija

En katsonut koska katsoin DVD:tä, se meni tallenteelle, ja aion katsoa sen pois vielä tänään. Bugittiko teillä äsken Akkarinettisivu? Säkäväkäpimaus ja tipahdin ulos. :@

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Bugittiko teillä äsken Akkarinettisivu? Säkäväkäpimaus ja tipahdin ulos. :@

Joo kyllä tuli säkäväkäpimaus taas pitkästä aikaa mullekin.

Vierailija

adz kirjoitti:Joo Selviytyjät eli Selkkarit on hyvä sarja, tänään ilmassa on ihastumisia.<br />

Toinen hyvä on Amazing Race joka tulee sunnuntaina klo 21.Tällä kaudella ne käy myös Suomessa. Molemmat kuuluu suosikkeihini.<br />

<br />

Lemppari ohjelmaa kysytään tuolla pulinoissa, mutta saatanpa vastata nytkin eli Simpsonit. :) Paljon hauskoja ohjelmia kyl tulee, kuten Sampon videot ainakin parhaita kaikki eläinaiheet.

joo selvityjät ja amazing raze on just hyvii ohjelmii :) ja serranon perhe on lemppari ohjelmani.

Vierailija

Luin kyllä viestisi, 91800...:) Mä katon Hannah Montanaa ja se on paras. Katon myös joskus Hauskat kotividoet ja Avaran luonnon.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tämä olisi kuulunut Pulinoihin, mutta vastaan tähänkin.

Minun mielestäni Simpsonit ja Amazing race ovat jaetulla 1 sijalla. Simpsonit on niin hauska ohjelma, ja Amazing race on jännittävä, kun ne kilpailijat matkustavat kaikkiin eri maihin. Tällä kaudella he tulevat tänne Suomen Helsinkiin. Minä katson kummankin ohjelmat kaikki jaksot.

Vierailija

Hei! Lukekaa tmä viesti! Tänään klo 9 tulee selviytyjät. Siinäei ole väkivaltaa, mutta se on hauska ohjelma. Katsokaa! Jos joku haluaa lisä tietoa niin kattokaa ohjelma. Jos vanhempanne kysyvät mitä ohjelma sisältää, niin kysykää multa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat