aku ankan hypnoosihyrrä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oottekste ladannu kännykkään aku ankan hypnoosihyrrää? Mä en ole kun mun äiti ei anna mun ladata sitä. Mutta ootteko kokeillu testiä? Mä olen. Mä sain siitä 40%.

Kommentit (15)

Vierailija

antti01 kirjoitti: mun äiti ei anna mun ladata sitä.

Njäh. Mun äiti luottaa Aku Ankan sivuihin. B-)

Itse sain siitä 40 %. 100 saa helposti, koska on helppo arvata miten Aku toimisi tilanteessa.

Vierailija

Enpä ole tilannut.

Ja eikö tämä ole teidänkin mielestänne "ajankohtainen asia"? Jos on, miksi ihmeessä tämä ei ole niille varatussa topicissa? Tämä ei olisi ansainnut omaa topiccia, varsinkin kun tämä on samalla aiheella jo kolmas! Se ei tunnut paljolta, mutta se on jo ihan riittävästi. Yksikin riittäisi.

Sami-96

Vierailija

djlordi kirjoitti:Olen ladannut sen tietokoneella ja koneelta kännykkääni. Mulla tuli siitä 60%.

Mäki sain 60%.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Enpä ole tilannut.<br />

Ja eikö tämä ole teidänkin mielestänne "ajankohtainen asia"? Jos on, miksi ihmeessä tämä ei ole niille varatussa topicissa? Tämä ei olisi ansainnut omaa topiccia, varsinkin kun tämä on samalla aiheella jo kolmas! Se ei tunnut paljolta, mutta se on jo ihan riittävästi. Yksikin riittäisi.<br />

Sami-96

En itsekään tiedä, mikä on niille aiheille varattu paikka...

Ja keskustelusäännöissä ei lue, että keskusteluille on oma paikkansa. Lisäksi uusi käyttäjä, niin mistä hän heti aluksi voisi tietää minne pitää mitäkin kirjoittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat