Miltä sinusta tuntuisi olla Aku Ankan sivujen ylläpitäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko tietolaari teistä tylsä? Kaipaatteko enemmän pelejä?

Siis ideana mitä sinä tekisit/parantaisit jos sinä pitäisit pystyssä Aku Ankan netti-sivuja. Minä en näe oikeastaa mitään mitä tarvitsisi parantaa. Mutta mikä on sinun mielipiteesi?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

91800 kirjoitti:Sorry tuplapostaaminen, mutta miksi aina minulle tulee nuo tähdet? Sana:L.A.I.T.T.A.A.

Et tainnut laitta sanaa laittaa, koska sinä ei ole mitään sensuroitavaa.

Käytit varmasti synonyymia joka on jo mainittu.

Jos olisin ylläpitäjä, päivittäisin viikottain blogia, ja laittasin kilpailuja useammin, siistisin modena sivuja, poistaisin turhia ja lukottaisin joitain keskusteluja. Täs näin alkuun. ;)

Vierailija

Ensinnäkin, hommaisin moderaatoreita, jotka eivät olisi puolueelisia eivätkä liian tiukkoja, joten nimittäisin siihen hommaan aleksimacankkahullu010898:sin. Toisin päivän kysymykset takaisin, hommaisin vieraskirjan profiileihin, loisin tietenkin lisää profiili kuvia, hommaisin viiden tähden pelejä, kuten esim. Loistavat nitromen pelit, lopettaisin sivujen akupedian, (liikaa samasta aiheesta tehtyjä artikkeleita)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

kisumisu98 kirjoitti:Laittaisin/pyytäisin aktiiviset akupedistit pitämään "tietokirjaa" Aku Ankasta. Poistaisin turhat aiheet ja spämmi viestit ja paaaaaaaljon muuta.

Mitä tarkoitat "tietokirjalla"? Ei kaikki ole yksinkertaista, vaikka monet niin luulisivat.

Vierailija

Ensinnäkin, hommaisin moderaatoreita, jotka eivät olisi puolueelisia eivätkä liian tiukkoja, joten nimittäisin siihen hommaan aleksimacankkahullu010898:sin

Älä Aleksi pahastu, mutta jos minä saisin moderaattorit valita, sinä et ole se kaikkein paras ehdokas. Ainakaan sen perusteella, mistä itse teet topicceja yms. En nyt tahdo pahoittaa mieltäni, mutta kerronpa totuuden.

Minä nimeisin ehdottomasti Wondyn, ja muutaman muun henkilön. Perusteluja on turha laittaa, kaikki tietää ne jo.

Ja loput minun kehitysideani löydätte jostain sieltä "Kokous nettisivujen hyväksi"-topicista.

Sami-96

Vierailija

En usko, mutta kokeillaan, kirjoitan "lait.taa" seuraavaan(ilman pistettä): laittaa.

En usko että mitään tapahtui. Mutta uskoisin että 91800 kirjoitti siihen pan.na, ainakin se on ennen ollut sensuroitavien listaan. Sehän on "laittaa"-sanan synonyymi. Sii vaikkapa että: "Pan.na tavarat tavarat takaisin hyllyyn."

Sami-96

akselix kirjoitti:Niin eihän täällä vissiin kauheesti mitään paranneltavaa ole.

Ei munkaan mielestä. Ois ehkä muuten kiva olla ylläpitäjä, mutta se saattas ehkä olla vähän rankkaa kun pitää plärätä kaikkia keskusteluja, että siellä on kaikki kunnossa.;)

Vierailija

No,tekisin sillä tavalla että olisi virtuaali maailma mihin voi valita asun kuten menopelin hatun laukun jne,sitten tekisin sillä tavalla että voisi pyytää toisia käyttäjiä kaveriksi.Niin minä tekisin.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:En usko, mutta kokeillaan, kirjoitan "lait.taa" seuraavaan(ilman pistettä): laittaa.<br />

En usko että mitään tapahtui. Mutta uskoisin että 91800 kirjoitti siihen pan.na, ainakin se on ennen ollut sensuroitavien listaan. Sehän on "laittaa"-sanan synonyymi. Sii vaikkapa että: "Pan.na tavarat tavarat takaisin hyllyyn."<br />

Sami-96

Anteeksi tuplapostaus mutta testaan tuota pan.na sanaa. panna

Vierailija

Parantelisin keskustelupalstaa ja sen ominaisuuksia. Parannukset olisivat:

1. Haku jolla voi hakea artikkeleita tai tekstejä.

2. Moderaattorit

3. Allekirjoitus. Jokainen voisi profiilistaan kirjoittaa lyhyen allekirjotuksen joka tulisi aina automaattisesti joka viestin alle.

4. Jonkinlainen arvoasteikko.

5. Voisi muokata viestejä jälkikäteen.

Vierailija

Laittaisin/pyytäisin aktiiviset akupedistit pitämään "tietokirjaa" Aku Ankasta. Poistaisin turhat aiheet ja spämmi viestit ja paaaaaaaljon muuta.

Vierailija

Buke44 3.Allekirjoitus? Kaikki näkee kuka on kirjoittanut profiilikuvan alta.Melko turha asia siis.

4.Jonkinlainen arvoasteikko...Mille? Kyllähän täällä jotain hienosäätöjä voisi tehdä, mutta ei juuri tämän enempää..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat