Tuplanolla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä pidätte taskarin Tuplanolla-sarjasta??? Mun mielestä se oli tosi hyvä! Kuka on lempihahmonne?

Sivut

Kommentit (202)

Vierailija

Tuplanolla on mielestäni harvinaisen kelvollinen yksittäiseksi, lyhyeksi tarinasarjaksi. Toisin kuin viime vuoden floppaava Superroisto-sarja, tämä eroaa massasta syvällä juonenkuljetuksellaan, tunnelmallisella värityksellään sekä mielenkiintoisella käsikirjoituksellaan. Pitkästä aikaa hyvä saaga. Tähän mennessä osien numerot menisivät varmaan 8-, 9- ja 8+. Ensimmäinen osa oli hieman prototyyppinen, toinen osa loisti nerokkaalla käsikirjoituksellaan ja kolmasosa tuntui jäävän liian aukinaiseksi, joskin Fauston käsikirjoitustyyli on Boscoon verrattuna syvällisempää, jännityksellisempää ja omaperäisempää. Sarja sisältänee neljä osaa ja viimeisen näemme hyvin suurella todennäköisyydellä ensi kuussa. Toivottavasti sekin säilyttää vankan laatunsa. Lempihahmoa en osaa sanoa. Kohtuullisen nerokkaasti luotuja persoonallisuuksia sarja kuitenkin sisältää.

Vierailija

Tämä sarja on nykytaskarien parhaimmistoa Castyn sarjojen kera. Juoni on onnistunut erinomaisesti, ja vaikka ensimmäinen osa olikin hieman sellainen kokeilun tuntoinen niin arvosanaksi sillä tuli 9,00. Kakkososassa taas kaikki alkoi paremmin selventyä ja keikallekin päästiin. Tässä osassa käsikirjoitus tuntui jo hieman varmemmalta ja sen huomasi. Arvosanaksi pyöristyi 9,25. Kolmas osa, eli uusin osa, ja samalla toisiksi viimeinen osa tähän mahtavaan sarjaan oli kyllä kaikista osista parhain. Hahmot alkavat selventyä ja hauskoja vitsejäkin löytyy väliltä. Yllätyksiä löytyi ja loppu oli suorastaan mykistävä. Alkaa myöskin selvitä kuka Kauno Koodi (meniköhän nimi oikein?) oikein on. ;)Uusimman osan arvosanaksi annankin 9,50. Jos viimeinen osa jatkaa samaa vauhtia kuin edelliset sen arvosanaksi tulee 9,75, eli 10-, joka on lähes täydellinen. Kaikkea voi kuitenkin vielä tapahtua, joten pidän vielä suuni kiinni tässä asiassa. Kuitenkin, yksi nykytaskarien parhaista tarinoista/(sarjoista), vaikka onkin hieman lyhyt.

Vierailija

Kyllä se on minunkin mielestäni hyvä sarja. En tiedä, että vetääkö vertoja ihan Superroistot -sarjalle, olihan se mun mielestä hyvä sarja.

Vierailija

buke44 kirjoitti:Mitä muuten veikkaatte siksi oikeaksi johtajaksi? ks. Viimeisen osan loppu.

Minulla on siitä hyvin vahva aavistus. Tai oikeastaan minä en pelkästään aavista, vaan olen aivan varma siitä. Mutten kuitenkaan taida paljastaa, mitä luulen.

Vierailija

Sairaan hyvä toi tuplanolla oon lukenu jokasen monee kertaa.

Paras hahmo.. Kia K ja Tietty Tuplanolla (aku)

Akulle sopii puvuntakki käyttäs useemmin... :D

Vierailija

Minua ovat nämä ainaiset supersankarit, salapoliisit ja agentit alkaneet tympiä. Eikö ole hieman älytöntä, että Aku on samaan aikaan Taikaviitta, Tupla nolla, LäPä12 ja PAM:in agentti??? Lisäksi Ankkalinnan taivaalla liitelevät Superhessu ja Viitatar. Kaiken kukkuraksi myös Touhosta ja Pelle Pelottomasta on olemassa agenttimuodot ja Mikki Hiiren kaksoisolentona seikkailee Miquet(Roope-setä-lehdessä). Ei niin mitään rajaa. Jos näitä alter egoja (no Miquetia nyt ei voi suoranaisesti alter egoksi lukea...)nyt täytyy olla, niin voisi nyt edes pitää sellaisen rajan, että yksi kaksoishenkilöllisyys per hahmo... Kaiken kaikkiaan siis kuudella hahmolla on yhteensä yhdeksän kaksoishenkilölisyyttä (jos siis Miquet lasketaan). Ovathan nämä hahmot ja tarinat toki hyvin hauskoja ja jännittäviä, mutta minusta niitä on hieman liikaa.

Niin ja jos nyt kommentoin näitä kyseisiä Tuplanolla tarinoita sanoisin, että ne ovat ainakin tähän mennessä olleet melko hyviä. Arvosanat keskimäärin 8 1/2.

Vierailija

Aku on niistä paras.Tuplanollan osia on nyt kolmessa taskarissa,näissä:Paluu Karhuvuorelle,Kassavirta ja Vuosisadan rakkaustarinassa.Pikku veljellä on kaksi ekaa taskaria joissa on Tuplanollaa. Minulla on yksi niistä taskareista joissa on Tuplanolla jaksoja.Pikkuveli odottaa jo innolla neljättä osaa.

Vierailija

Se on tosi hyvä.Paras hahmo on tietenkin Aku eli Tuplanolla.Minulla

on kaikki tähänmennessä tulleet akkarit joissa on Tuplanollaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat