Kenellä on oma lemmikki??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenellä on oma lemmikki mulla on yks oma gerbiili mun molemmilla siskoillaki on omat gerbiilit.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Noo, ei nyt ihan omaa, kun se on koko perheen! :^D

Meillä on siis Juulia niminen Kooikerhondje-rotuinen koiranpentu. Se no nyt noin 5kk.

Sami-96

Vierailija

Roope-Ankka123 kirjoitti:Kenellä on oma lemmikki mulla on yks oma gerbiili mun molemmilla siskoillaki on omat gerbiilit.

Mulla ei oo yhtään lemmikkii... Mä oon kyllä halunnu koiraa...

Vierailija

Kuinkakohan mones tämä lemmikki topic mahtaa olla? No sitten asiaan mulla on kaksi niin ihanaa rakastaa koiraa <33 jotka ovat Tiibetinspanieleita. Koirieni nimet ovat Siru ja Sandy. Siru on n.3v ja Sandy vähän alle 6kk :D Siru on Sandyn emo eli Sandy on siis Sirun poika. :) No siinä vähän tietoa lemmikeistäni. ;)

Vierailija

No, itselläni on karvainen, hiljainen ja nopea kahdeksanjalkainen saalistaja; tarantella.

Sen saalistamista on hauska katsoa: Kun hämähäkki huomaa saaliin, se menee valmiusasentoon ja odottaa, että epäonninen saalis tulee lähemmäs. Kun saalis on lähellä, tarantella syöksyy sen kimppuun, eikä saalis ehdi tehdä yhtään mitään. Tarantellan puoli senttiä pitkät terävät myrkkyhampaat uppoavat saaliiseen, ja myrkky lamauttaa ne ja sulattaa sen sisälmykset nesteeksi, jonka tarantella sitten imee saaliin sisältä.

Lisäksi meillä on kaksi ihan tavallista kissaa, joskin vanhempi lähtee joka kesä vaeltamaan omille teilleen, ja tulee taas syksyllä takaisin.

Ja on meillä toki myös koira, nelivuotias (koiran vuosissa ehkä 32) labradorinnoutaja. Se täyttää joulukuun ensimmäinen päivä viisi vuotta.

Lemmikit ovat hauskoja ja piristävät kummasti, kun niiden touhuja seurailee.

~Multi-Z - Oi jospa kerran Akumaahan tieni käydä voisi...

Vierailija

No, minulla on 6 omaa lemmikkiä, 2 kissaa ja 4 kissanpentua.Koirakin meiltä löytyy mutta se ei ole minun oma lemmikki.Haluaisin tosin tarantellan.Mutta en varmaan koskaan saa sellaista...-.-

Vierailija

Meillä on perheessä 2 gerbiiliä (5v) ja koira (8v). Ja sitten on aivan ihana pikku kissa jonka itse omistan. (ensimmäinen oma lemmikki ^^) Kissan nimi on Töppeli ja se on 7 kk vanha. Se on juuri nyt kipeenä, mutta toivotaan parasta!

// Ainiin! Haluaisin oman käärmeen! Sellainen olisi tosi kiva..

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat