Taskarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huommasin,että täälä ollaan tehty monesta taskarista oma aihe niin ajattelin tehdä aiheen jossa puhutaan kaikista taskareista vanhoista ja uusista.

Kommentit (9)

Vierailija

28 Rohkea rokan syö: Hyvä taskari jossa kaikki tarinat todella hyviä

345: Tähtihetki: Aika hyvä taskari joka Aku - tarinat ovat mieluisia tarinoita luettavaksi. Mikki - tarinat ovat myös ihan hyviä.

Siinä oli arvostelut uusimmastani ja vanhimmastani taskaristani.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itselläni on noin 60 taskaria. mm...4, 6, 10, 11, 24, 26, 28, 29, 32, 35, 37, 40, 41, 42, 43, 44, 47, 48, jne...

Vanhin taskari:

Numeroltaan:

4(Älä hermoile, Roope-setä)

Iältään:

24(Roope-sedän maailmanmatkat

Uusin taskari:

351(Tuplanolla ja petosten kehä)

Yleisesti ottaen kaikki taskarit ovat hyviä. Tuplataskarit on parhaita. Teemanumero-ja erikoisnumeroitakin minulla on 3. Ensimmäinen taskarini oli 329, Roope-sedän rahanippu. Viimeisin 351, Tuplanolla ja petosten kehä. Minulla on kaikki taskarit taskareiden 328-351 väliltä. Jos olisi 327(Ei siis ole), olisi 326-351, mutta harmi, kun ei ole. Paras taskarini on mielestäni 329. Ensimmäisen taskarin, 329, sain joskus kesällä 2007. Sain sen, kun opin rusetin(en minä sitä enää osaa:D). Niin ja aion ostaa taskarin numero 352 mahdollisimman pian, jotta saisin lisää luettavaa. Nimittäin jos minulla ei ole luettavaa, on hyvin tylsää. Mutta sitten takaisin aiheeseen: Mikäköhän mahtaa olla viimeinen taskari, mikä ilmestyy, ja minä vuonna se ilmestyy? Tätä täytyykin miettiä. Jos taskari ilmestyy tulevaisuudessakin kerran kuukaudessa, ilmestyy taskari 400 vuoden 2014 helmikuussa(?). Mielenkiintoista. Ja mahtaakohan tulevaisuudessakin taskarissa olla 256 sivua? Jännittävää. Mikäköhän mahtaa olla taskarin 400 nimi? Entäpä mitäköhän tarinoita siinä on? Onko se tavallinen, vaiko tuplataskari? Siinä vähän juttua taskareista.

Vierailija

Hyvä idea, mutta tälläinen on jo. Ankkarock tehnyt, ja nimi on "Aku ankka sivujen virallisen Taskukirja topic". Mutta hyvä idea...

Vierailija

Veit sanat suustani wierii. Tämän aiheen luomisessa on sentään ollut jotain ideaa, vaikka toteutus uupuukin. Tällainen aihe sattuu kuitenkin jo olemaan. Hyvä idea tuo silti oli.

Vierailija

Paras teema numero on ehdottomasti: Nimeni on Ankka. Aku Ankka. Paras taskari joku mis on paljon taikaviittaa ja ATP!

Vierailija

Minä kerään paljon AATK kirjoja, Roope Setiä ja Aku Ankkoja. Ja toi ensimmäinen AATK Mikki Kiipelissä, niin menkääs Akupediaan ja katsokaa! Olen itse tehnyt aiheen AATK Mikki Kiipelissä, kun kukaan muu ei ollut :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat