Mitä haluaisit lisätä Aku Ankan nettisivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo lähes kaiken, paitsi omat mielipiteeni. Voisin lisätä tänne sata kertaa paremman Akupedian, enemmän keskustelufoorumeita(Disney-pelit jne) ja kaupan jossa olisi nimmarella varustetut kovakantiset.

Jos tällainen keskustelu on jo, annan anteeksi sen tekijälle.

Kommentit (5)

Vierailija

Totta, Djlordi! Akupedia on minustakin ian hyvin suunniteltu! En olisi minäkään siitä tuollaista saanut. Mutta kuten myös tänne keskusteluihin - sinnekkin pitäisi saada ihan kunnon hakukone! Sillä kun yrittää hakea jotain, tulee jotain ihan muuta kuin pitäisi. Tai sitten ei tule mitään.

Ja Akuking, Toimitus huolehtii Aku Ankka-lehden teosta, mutta ei tästä sivusta, vaan ylläpito. ;^)

Sami-96

Vierailija

Tästä on tosiaan jo IHAN LIIKAA topicceja! (Capsin kiusaus lihavoinnin/alleviivauksen puutteessa).

Minun mielipiteeni parhaimmillaan löydätte tuosta menestyneestä "Kokous nettisivujen hyväksi"-topicista. Sinne olen laittanut kaikki minun mieleiseni lisäykset. Teitä kiusatekseni, en laita sivunumeroa, miltä ne löytää. (En kyllä muista sitä itsekkään...)

Mutta Akuking, sikäli mikäli oikein muistan, olet ihan järkikäyttäjä? Ainakan silloin ymmärsit hyvin, topiccien laadun päälle, ja miten niitä tehdään, miksi nyt tälläinen topic?

Sami-96

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ensinnäkään en usko, että osaisit tehdä parempaa Akupediaa, koska en itsekään osaisi edes noin hyvää. Toki parannuksiakin pitäisi mielestäni tehdä ainakin kirjastoon ja Akupediaan. Toimituksen blogejakaan ei ole taas hetkeen tullut.

Vierailija

Ai! Sori sori. Minä en ole vielä katsonut Kokous nettisivujen hyväksi - keskustelua. Toimitus poistakoon tämän keskustelun!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat