Rulla- ja lumilautailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noniin onko akuankassa lajien harrastajia/kiinnostuneita. Itse aloitin uudestaan rullalautailua viime kesänä (aiemmin n.6v :) ) ja tänään lumilautailua opettajan kanssa kun espoon ala-asteen kuudennet menevät vihtiin niin piti opetella että saisi vuokrattua lauta sinne. Eli keskustelua pukkaamaan.

Kommentit (10)

Vierailija

Itse haluaisin kovasti opetella lumilautailemaan. Onni kyllä potkaisi, sillä lähden perheen (Jopa koirakin tulee mukaan) kanssa Åreen, Ruotsiin. Äiti sanoi, että siellä on mahdollista hiihdon ja muiden talvijuttujen lisäksi myös lumilautailla.

Vierailija

En ole vielä kokeillut kumpaakaan. Lumilautailua kyllä haluaisin yrittää. En ole kokeillut edes lasketteluakaan! Sitä kuitenkin lähden kohta kokeilemaan.

Vierailija

Rakastan lumilautailua ja harrastankin sitä, mutta rullalautailin/ skeittilautailin viimeksi n. 6 tai 7 vuotiaana.

Vierailija

joccis kirjoitti:lisään että ei kannata hankkia välineitä mistään marketeista,koska niissä on vikoja. Rullalauta kannattaa hankkia valitsemalla kaikki osat ja kysymällä apua myyjiltä kokoamiseen ja mittoihin yms, ja hyvä kauppa on esim. lamina tuolla kampissa (on myös netissä ja muualla). Lumilaudassa sama juttu,vaikka itse vielä vuokraankin,silti valmiit markkettilaudat ovat roskaa.

niin samaa mieltä määkin käytän vain elementtii ja antiz ja laatumerkkelä mut ei myös jos kunnol skeittaa alkaa ostaa mitää completee

Vierailija

lisään että ei kannata hankkia välineitä mistään marketeista,koska niissä on vikoja. Rullalauta kannattaa hankkia valitsemalla kaikki osat ja kysymällä apua myyjiltä kokoamiseen ja mittoihin yms, ja hyvä kauppa on esim. lamina tuolla kampissa (on myös netissä ja muualla). Lumilaudassa sama juttu,vaikka itse vielä vuokraankin,silti valmiit markkettilaudat ovat roskaa.

Vierailija

Lainaus:
RE:Rulla- ja lumilautailu

joccis - 15.03.09 10:38 (ID 288574) Uuh... lumilautailin eilen n.8tuntia putkeen ja jokapaikka vähän kipeenä. edistyin paljon, mahtavaa.

oi missä solit laskemassa. Mie ossaan lauala laskea mutta haluaisin koittaa skedeä mutta se tuntuu olevan ittetappo vehe. Lauala sitten pitäs oppia pyörittähmään ykkönen lähtee jo aika hyvin mutta ei ole pokkaa vettää isommista hyndistä

Vierailija

"Olenko lautaillut?" KYLLÄ. Skeittaan myös paljon. Lumilautailu on mahtavaa! Lautailin kuitenkin viimeksi hiihtolomalla, kun olimme tuttava perheen kanssa Kolilla. Niitten pojat on minun kavereita jotka lautailevat myös. Suosittelen käymään Ukko-Kolilla tai Loma-Kolilla. Ukko-koli: jos pidät pitkistä tai jyrkistä mäistä.(ukolla on suomen jyrkin rinne, ja pitkät myös.) Loma-Koli: jos pidät hyndeistä tai reileistä. Levi on kanssa mahtava paikka!!! 36 rinnettä, joista 6 snoukka paikkoja.:D:D Lamina on hyvä skeitti tai snoukka kauppa.

Itselläni on nyt Headin lauta mutta tilaan jossain vaiheessa Riden yukonin! Huippu hyvä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat