Juhlat

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Teen tämän toistamiseen - kattavammalla perustelukannalla..

Eli: Tänne voi laittaa yleistä juttua hanukasta kissanristiäisiin, ja näin. Eli yleistä pölpöttämistä juhlista. Ehkä tämä on vähän liian laajaa aluetta käsittelevä, mutta anti mennä nyt kuitenkin.. On tosin ehkä vähän hankala löytää mitään tiettyä isosta pinosta.. Ei haittaa! Eli synttäreistä, ristiäisistä, valmistujaisista, ystävänpäivästä.. Säästyy foorumi uudenvuoden "ammuitko raketteja?"-topeilta, joulun "mitä sait lahjaksi?"-keskusteluilta ja muilta "mää oon pääsiäispupu!"-spämmeiltä. Eli tänne sellaisia turisemaan.

Okei, pikkuiset säännöt pitää pikkuiseen aloitusviestiin sisällyttää...:

1. PERUSTELUPAKKO. Ei "mulla on huomenna synttärit"-viestejä, vähän muutakin, tiedän ettei ole helppoa kaikkea perustella, mutta yrittäkää saada viestiinne edes seitsemän lausetta.

2. Oikeinkirjoitus. Ei ole niin hankalaa. ISO alkukirjain, välimerkit (,) ja piste (.(?!)). JA! Muistakaa: Lause sisältää vähintään yhden asian, miettikää sinne se oikea asia!!

3. Olkaa kiltisti!

Minä en keksi nyt oikein juhlavaa juttua, mutta laittakaa te muut keskustelu alulle^^ Kirjoittelemisiin!

Kommentit (10)

Vierailija

Juu... Meitä lähestyy kaikkein idioottimaisin juhla vuodesta, ja puhun ystävänpäivästä. Kissani täyttää ylihuomenna ihmisen iässä 3 vuotta.

Vierailija

Nostan tämän topicin nyt, sillä etusivulla on tällä hetkellä kaksi joulu topaa ja muualla useampi kymmen halloween aiheisia topicceja ja aina ennen kaikkia juhlia yms. kaikenlaisia turhia topicceja. Laittakaa hyvät ihmiset ne TÄNNE. Itse aioin tehdä tälläisen, mutta kun löysin tämän niin päätin vain nostaa sen, jotta nämä turhat topicit vähenisivät. Täytyy tässä kyllä itsekkin myöntää tehneeni topicin, joka on aivan samanlainen kuin eräs toinen topicci. (Onneksi) se tällä hetkellä makaa tuolla syvässä topicci meressä.

Mutta nyt itse asiaan: Halloween on kohta täällä. Olisi mukava pitää juhlat, mutta minulla on menoja juuri silloin ja paikkakunnallani järjestetään halloweendisco toisena päivänä. Saatanpa mennäkkin sinne. On myös mukavaa kun joulu lähestyy. Täytyy ryhtyä mietimään lahjoja kohtapuoliin. Pieni ideantynkä mielessäni pyörii, mutta saa nähdä mitä onnistun kehittelemään. Kannatan itsetehtyjä lahjoja, vaikka niiden eteen pitääkin nähdä paljon vaivaa.

T: Fanny.

Vierailija

Juup, ihan hyvä, että nostit topan taas Fanny.

Noh, paras juhla koko vuodessa on ehdottomasti Juhannus ja Joulu :)

Vierailija

Onko teillä koulussa Halloween teemapäivää jolloin saa pukeutua erikoisesti?? Meillä on.

P.S. Piti jotain juttua keksiä, että tämänkin sai nostettua.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

nostellaan taas tätä pinnalle, kun olisi tänään isänpäivä ja varmasti siitä irtoaa jotain keskustelua.

Eli keskustelun avaamiseksi hieman apukysymyksiä:

Mitä aiot tehdä isänpäivänä?

Mitä lahjoja ostit isällesi?

Hyvää isänpäivää kaikille suomen iseille, niin nuorille kuin vanhoillekkin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

RandomDuck99
Seuraa 
Liittynyt27.10.2011

Miten näin laajaa aluetta kattava topic voi vajota aina niin paljon?

Noh, nostan tämän silti.

Huomennahan on pääsiäinen, mitäs aiotte tehdä?

Ja onko joku hyvä keksimään synttäreille jotain ohjelmistoa, ei mitään hirveän tylsää tai lapsellista. Ei tartte olla edes erikoista... =)

Pidän synttärini viikon päästä, ja ne on yökyläsynttärit. =D

Vierailija

Mulla oli ihan kiva pääsiäinen. Söin vähän suklaamunia... Ja huomenna olis sitten taas koulua. Mitenköhän jaksan aamulla nousta ylös?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat