Mistä keksitte nimen, joka teillä on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Esimerkiksi Sami-96, mistä olet keksinyt tuon nimen? Haluaisin tietää.

Itse olen vain keksinyt nimen, tuli mieleen silloin kuin rekisteröidyin.

Sivut

Kommentit (267)

Vierailija

Roopen nuoruusvuosista kertovat tarinat ovat lempitarinoitani ja halusin jonkun Roopen lisänimistä. Toinen mitä mietin oli Julmanmaan Jehu.

Vierailija

Mä oon Legon sivuilla käyttäjänä ja mun nimi on siellä Joonasjones niin keksinpä vaan jotain "Jones-tyylistä" ja sitten siihen jotain ankkatyyliä perään niin tadaa!

Vierailija

Samppa on lempinimeni ja siitä se sitten tuli. Harmittaa vaan, kun en pistänyt tuota nimeäni isolla alkukirjaimella eli: Samppa eikä (s)amppa

samppa

Vierailija

Kun mietin nimeäni yritin keksiä jotain ankkoihin liittyvää nimeä. Silloin keksin nimen Aku Ankan taskukirja. Tämä nimi tulee tästä tapahtumasta: 5-6-vuotiaana minulla oli paha tapa penkoa kolmea isoa roskista, jotka olivat kerrostalomme lähellä, jossa asuin (olen muuttanut). Kerran huomasin, että siellä roskiksessa oli läjäpäin Aku Ankan taskukirjoja. Siispä päätin pelastaa niitä sieltä. Pelastin niitä niin monta kuin sain, mutta koska olin vielä ihan pentu, en yltänyt kaikkiin. Siispä noin 5 vuotta myöhemmin ajauduin osoitteeseen nimeltä www.akuankka.fi ja päätin rekisteröityä. Annoin nimeni Aku Ankan taskukirjan mukaan kun olin niin "suuri sankari" (taskareiden silmin) ja osittain myös "edesmenneiden" taskarien muistoksi.

No olipas siinä taas sankaritarina.

Vierailija

No olen vääntänyt sen nimestä. Joona=Jonzku ja ajattelin että pelkkä tuo on tylsä ja lyhyt niin lisäsin akun eli Jonzkuaku. Eka kirjain tuli pienellä ja haluaisin niin kovasti sen isoksi. Harmi kun ei voi vaihtaa.

Vierailija

Luin rekisteröitymispäivän edellisenä päivänä roope-sarjakuvaa, jossa ainittiin sana mammona. Siitä minä sen keksin. Sitä paitsi raha on maailman tärkein asia!

Vierailija

No minun nimimerkki tulee kaikesta ja ei mistääm, no ei sillä mitään tarinaa ole, heitin vain kirjaimia, koska mieluummin otan täysin oudon nimen enkä mitään asiaa tarkoittavaa hölmöä nimeä.

Vierailija

Mä olen keksinyt nimimerkkini siitä, että olen kuin hullu siilien perään. Muille tiedoksi että että ei kannata kertoa oikeaa nimeään täällä tai internetissä. Mese, Facebook ja muut sellaiset onkin jo sitte eri juttu... ainakin mun ja äitin mielestä...

Vierailija

Itse ainakin keksin siitä, kun kirjauduin mietin vaan sopivaa nimimerkkiä ja tämä tuli mieleen:D. Julle Ankanpään profiilikuvaa odotellessa...

Vierailija

Keksin tän kerran lukiessani Aku Ankasta don Rosan tarinaa.

Mä mietin että mihin voisin laittaa tän mun nimeks......

ja sit muistin aku ankan nettisivut ja sit rekisteröidyin tänne

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat