Mitä sinulle on tänään tapahtunut???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voit kertoa mitä sinulle on tapahtunut tai mitä tulee tapahtumaan. Minä en saanut tänään ovea auki vaikka kuinka räpläsin sitä. Onneksi meillä on sellanen vähän niinkun joku varasto ulkona ja siellä on lämmintä. Pääsin aikaisin koulusta ja olisin jäätynyt pihalle kun vanhemmatkin tuli vasta n.klo 5 aikaan. kännykkäkin oli jäänyt kotiin. Onneksi varastossa oli radio ja kirjoja niin että oli tekemistä. Nälkä kyllä tuli! Niin että kirjottelemaan!!!

Kommentit (5)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minulle on tapahtunut tänään aika paljon.

Ensinnäkin: Meidän koulussa oli kioski, ja ostin sieltä karkkipussin, 3 arpaa (En voittanut mistään) ja 3 onnenpyörän pyöräytystä. Onnenpyörästä sain ilmapallon, mutta koulussa puhalsin siihen liikaa, ja se poksahti. :$

Toiseksi: Englannin ope ehti eilen korjata meidän kokeet, ja arvatkaa mitä! Minä sain taas kerran siitä 10, ja luokan parhaan tuloksen. 2 ja 3 luokalla kaikista englannin kokeista, mitä meillä on ollut (Pienistä sanakokeistakin) olen saanut 10.

Vierailija

Huhhuh Iines! No eilen mulla oli ensimmäinen pianotuntini, ja tänään pitää harjotella. Joten ei mitään erikoista.

Vierailija

Minulla on tapahtunut vain yksi asia: Kun rakensin LEGOcity tiepaloista majan ja menin sen sisälle lukemaan akkaria niin se romahti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat