Taskarin Teemanumerot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pidätkö taskarin teemanumeroista? Ne ovat Ok:ita minun mielestä. saat keksustella kaikkea teemanumeroihin liittyvää ja vaikka kertoa mitkä teemanumerot omistat. omistan teemanumerot 12, 15, 16 ja 17. (h)

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä, teemanumerot ovat minunkin mielestä parempia kuin normi taskarit ja kyllähän sen ymmärtää kun ilmestyy vähän harvemmin niin tarinoihin satsataan paljon enemmän. Itselläni on teemat 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, ja tänään olisi tarkoitus ostaa uusin teemataskari. Unohdin sanoa tuossa, että varsinkin joulunumerot ovat todella hyviä ja kaikki ansaitsevat arvosanaksi vähintään 9½ ja useimmat 10, sillä pidän paljon joulutarinoista joita harmi kyllä tuli musta vähän liian vähän joulun alla mutta teemat pelastivat kun luin vanhoja jouluteemoja.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Jep. Teemataskarit ovat kieltämättä lähes poikkeuksetta todella hyvää luettavaa. On juuri hyvä, kun ne on jaoteltu teemoihin, että voi sitten ihan päättää, haluaako ostaa vai ei. Välillä on ärsyttävää, kun tietää, että jossain julkaisussa on yksi tarina, minkä haluaisi lukea, ja 10, mitkä eivät kiinnosta pätkääkään. Teemoissa voi vähän paremmin päättää, pitääkö esim. kauhutarinoista, joulutarinoista ym. <br />

Itse ostan aina uusimman teeman, mieluiten hiukan jäljessä divarista halvemmalla. Pidän todella paljon joulu-teemoista. Niissä on yleensä mahtavia tarinoita, ja sitä aitoa ankkamaista sarjaa, jota nykyään näkyy kovin vähän. Rekiretki-teema, numero taitaa olla 6, on todella hyvä, mielestäni paras jouluteema. Tuossa taskarissa tarinat sisältävät aitoa joulunhenkeä, ja juonet ovat kohdallaan. Tarina, "Pikku-Aku: Joulupukin takaperoiskello" on mahtava. Tekijät hieman tuntemattomia, mutta juoni mahtava ja piirroksetkin myös! Tuo taskari sisältää kaikenlaisia nimitekijöitä kuten Andrea Ferrariksen.<br />

Hyvänä teemana on jäänyt mieleen myös ensimmäinen omaistamani teema, KÄÄK!, numero on 7. Taskari sisältää mahtavan Giovan Battista Carpin(?) piirtämän sarjan, "Salaperäinen Herra Monsteri". Tuossa sarjassa on italialainen kerronta, juoni, sekä piirrosjälki parhaimmillaan! Kannattaa ehdottomasti tuo ostaa.<br />

Pidän myös paljon Taskarin Teemanumero 4: stä. Nimihän tuolla on "Munaaja - Kauhua Ankkalinnassa". Tuo on mahtava teema, pidän paljon kauhusarjoista. Tuohonkin opukseen mahtuu paljon hyviä tekijöitä. Tuon kyseisen taskarin kansi on todella vetävä, se suorastaan kutsuu luokseen. :^D Myös tuo nimi on hyvin väännetty "Manaaja"-kauhuelokuvasta. Hyvä!<br />

Itselläni on kaikki teemat, lukuunottamatta ykköstä. Sille olisi kyllä paikka kirjahyllyssäni, ja se paikka täyttyykin vielä. Toivottavasti pian. Tarkoituksena olisi sekin saada kokoelmaa täydentämään, ja lukuintoa tyydyttämään. :^D Olen kyllä sen jo lukenut, mutta itse ne siis omista sitä. Ihan hyvä sarja tämäkin, nämä Teemat siis.

Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi Akuhullu97... Teemataskarit ovat todella hyviä ja minulla onkin kaikki 2:sta 18:sta omassa "aku hyllyssä" Ykkösen ostan heti kun näen sellaisen jossakin.. Ja uusin ois tarkotus ostaa heti kun se vaan ilmestyy.

Erityisesti pitän kaikista jouluteemoista ja muita suosikkejani ovat: KÄÄK!, Velhojen valtakunta, Kelmien kerho, Laki ja järjestys ja Nimeni on Ankka, Aku Ankka. ja on kaikki muutkin ihan hyviä! :) :)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jep. Teemataskarit ovat kieltämättä lähes poikkeuksetta todella hyvää luettavaa. On juuri hyvä, kun ne on jaoteltu teemoihin, että voi sitten ihan päättää, haluaako ostaa vai ei. Välillä on ärsyttävää, kun tietää, että jossain julkaisussa on yksi tarina, minkä haluaisi lukea, ja 10, mitkä eivät kiinnosta pätkääkään. Teemoissa voi vähän paremmin päättää, pitääkö esim. kauhutarinoista, joulutarinoista ym.

Itse ostan aina uusimman teeman, mieluiten hiukan jäljessä divarista halvemmalla. Pidän todella paljon joulu-teemoista. Niissä on yleensä mahtavia tarinoita, ja sitä aitoa ankkamaista sarjaa, jota nykyään näkyy kovin vähän. Rekiretki-teema, numero taitaa olla 6, on todella hyvä, mielestäni paras jouluteema. Tuossa taskarissa tarinat sisältävät aitoa joulunhenkeä, ja juonet ovat kohdallaan. Tarina, "Pikku-Aku: Joulupukin takaperoiskello" on mahtava. Tekijät hieman tuntemattomia, mutta juoni mahtava ja piirroksetkin myös! Tuo taskari sisältää kaikenlaisia nimitekijöitä kuten Andrea Ferrariksen.

Hyvänä teemana on jäänyt mieleen myös ensimmäinen omaistamani teema, KÄÄK!, numero on 7. Taskari sisältää mahtavan Giovan Battista Carpin(?) piirtämän sarjan, "Salaperäinen Herra Monsteri". Tuossa sarjassa on italialainen kerronta, juoni, sekä piirrosjälki parhaimmillaan! Kannattaa ehdottomasti tuo ostaa.

Pidän myös paljon Taskarin Teemanumero 4: stä. Nimihän tuolla on "Munaaja - Kauhua Ankkalinnassa". Tuo on mahtava teema, pidän paljon kauhusarjoista. Tuohonkin opukseen mahtuu paljon hyviä tekijöitä. Tuon kyseisen taskarin kansi on todella vetävä, se suorastaan kutsuu luokseen. :^D Myös tuo nimi on hyvin väännetty "Manaaja"-kauhuelokuvasta. Hyvä!

Itselläni on kaikki teemat, lukuunottamatta ykköstä. Sille olisi kyllä paikka kirjahyllyssäni, ja se paikka täyttyykin vielä. Toivottavasti pian. Tarkoituksena olisi sekin saada kokoelmaa täydentämään, ja lukuintoa tyydyttämään. :^D Olen kyllä sen jo lukenut, mutta itse ne siis omista sitä. Ihan hyvä sarja tämäkin, nämä Teemat siis.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat