oletko koskaan varastanut karkkia.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

olen kerran sain kuukakauden kotityö rangaistuksen.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Hmm.onkohan olemassa päivää milloin en ole varastanut karkkia tai jotain makeaa sen jälkeen kun täytin 5?

Välillä se vaan on liian suuri kiusaus.Äskenkin kävin kaapilla vähän herkuttelemassa...

Vierailija

Onkohan tässä kyse kaupasta vai ihan kotioloista? Veikkaan kyllä että koti, mutta en ole koskaan varastanut mistään mitään.

Vierailija

No, kyllä mä jouskus kotoa olen pikkusiskoltani ja -veljeltä "varastanut", koska ne on vielä niin pieniä, ettei edes huomaa...

Kaupasta en ole koskaan varastanut mitään, en nimittäin kestä omatuntoni soimaavaa ääntä. Juu ja onhan siinä sekin vaara, että jää kiinni, mutta se nyt on pienempi paha.

Vierailija

En ole ikinä varastanut mitään. Pikkusiskoni on kyllä käynyt tyhjentämässä karkkivarastoani joskus. Murr... :@

Vierailija

Kun olin pieni (alle 5v.) varastin aina karkkia kaapista,kun olin lyhyt,en päässyt kaapille asti,mutta keksin käytää niitä lokeroita tikapuina,onnistuin varastamaan äidin ja isän ostamat karkit.

ps.kaupasta en ole varastanut,mutta kotona.Varastamisen uhriksi ei ole kiva olla,pahin varkaus on se,jolloin pikkuveljet tyhjensivät karkkikätköni ja kun kerroin äidille,hän sanoi "he ovat vielä pieniä lapsia,eivätkä he ymmärrä".

pss.Jos aikuiset ostaisivat lapsilleen kaiken minkä lapsi tarvitsisi,niin lapsen ei tarvitsisi varastaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat