Taskarin Teema nro.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjottakaa mikä on tähän asti paras Taskarin teema nro ?

Kommentit (6)

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Mun mielestä yks parhaista on Nimeni on Ankka. Aku Ankka, mutta kyllä Joulu teematkin on tosi hyvii.

oon samaa mieltä paitsi että munaajan paluu on myös hyvä.ja muuten näitä topiceja on jo tosi monta

Vierailija

Kaikki Joulu-teemat on tosi hyviä mut sanoisin silti parhaaksi KÄÄK! Mut tällasiakin Topiceja on jo läjäpäin....

Vierailija

En omista kuin 6, 8-19, joten ihan en voi sanoa parasta, mutta noista, jos paras pitäisi sanoa, niin nostaisin parhaaksi taskarin teemanumero 16: Munaajan paluu tai sitten uusimman, eli taskarin teemanumero 19: Kaksoiselämää.

Ensimmäisenä mainitussa valitsee hyvä meininki, tarina valinnat hyviä, ja koko jutun kruunaa Miguelin ja Rune Meiklen yhdessä tekemä kauhutarina Kauhujen kartano, joka on yksi kaikkien aikojen parhaista kauhutarinoista, omasta mielestäni. Tarina on myös Rune Meiklen parhaimmistoa ja Miguelin piirrokset sopivat ja ovat erinomaiset kyseiseen tarinaan.

Jälkimmäisenä mainitusta taas voi sanoa, että kirja on yksin kertaisesti hyvä, sillä se sisältää oman viittasankarimme vuosia. Teeman paras tarina on tietenkin Guido Martinan ja Giovan Battista Carpin yhdessä tekemä tarina Akun hahmonvaihdos, joka on erinomainen sekä myös viittasankarimme ensiesiintymistarina. Myös muut Martinan tarinat olivat loistokkaita, vaikka Kaksosten salaisuus ei nyt ihan täyttänyt sitä, mitä Martinalta voi odottaa. Teema on kuitenkin loistopakkaus.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mun mielestä yks parhaista on Nimeni on Ankka. Aku Ankka, mutta kyllä Joulu teematkin on tosi hyvii.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat