Jääkiekko

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä lempi joukkueesi.pelaatko itse joukkueessa vai muuten vaan vai et ollenkaan mitä mieltä olet lajista täällä voi puhua kaikkea jääkiekkoon liittyvää...

Niin muuten!! oma lempi joukkueeni on Oulun Kärpät. En pelaa itse joukkueessa Vaan pelailen muuten vaan iltaisin.Tänne valmistu just jäähalli niin voi käyä sielläkin luisteleen aina sillon tällön kun jäät on jo ulkona sulanu

Kommentit (15)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Scrooge McDuck, onko aina pakko ruveta nipottamaan?! Entä jos ei jaksa etsiä sitä satojen sivujen joukossa?! Osaatko muutakin kuin nipottaa ja harrastaa plagiointia? Ai et? Voisitko sitten lopettaa plagioimisen / plagiaatin, ja häipyä jonnekkin?!<br />

<br />

Ja asiaan: Minä kannatan Oulun kärppiä, vaikka en asukkaan Oulussa.

Samaa mieltä.Oon ittekin ettiny hirveesti keskusteluja,mutta ei löydy.

Vierailija

Tässä mun järjestys Sm-Liiga joukkueille.

1.JYP

2.KalPa

3.Pelicans

4.Lukko

5.Kärpät

6.HiFk

7.Ilves

8.Blues

9.Jokerit

10.HPK

11.TPS

12.SaiPa

13.Ässät

14.Tappara

Vierailija

Parhaat SM-liiga joukkueet ovat minun mielestäni:Jokerit,Kärpät,Pelicans ja Lukko(mielestäni kaikki yhtä hyviä.)En pelaa itse missään joukueessa lätkää mutta käyn melkein joka päivä koulun jäällä kavereiden kanssa pelaamassa jääkiekkoa. Olen yleensä jäällä noin 2-3 tuntia välillä enemmänkin.

Vierailija

Jääkiekostakin ON JO tehty topic! Olisit etsinyt sen vastataksesi jääkiekko-aiheeseen. Joten näitä topicceja on turha kopioida moneksi kappaleeksi, sillä YKSI kappale riittää mainiosti per aihe. Nämä sivut menevät oikeastikin tukkoon tällä topicin teko tahdilla. En tahdo pahoittaa kenekään käyttäjän mieltä, mutta ei näitä topicceja tarvitse tehdä kuin liukuhihnalta, se ei ole itse tarkoitus. Tarkoitus on keskustella jo olemassa olevissa topiceissa, ja jos huomaa että joku laaja-alainen asia ei vielä jostain syystä ole saanut omaa topicciaan, niin sille aiheelle voi tehdä topicin. Topiccia mahdollisesti kun on tekemässä, on katsottava AINA, että onko aiheesta jo olemassa topic. Sen jälkeenkin tulisi harkita onko topic varmasti tarpeellinen. Pelkästään yhden sivun katsominen ei millään riitä.

Mutta sitten asiaan. Tykkään toki jääkiekosta lajina, ja SM-liiga -joukkueista minä knnatan Oulun Kärppiä. Itse en pelaa jääkiekkoa.

Vierailija

En ole oikein tänä vuonna seurannut jääkiekkoa televisiosta, mutta olen aina kannattanut HIFK:kiä ja Colorado Avalancea.

Itse olen pelannut jääkiekkoa jo 5 kautta

Vierailija

Scrooge McDuck, onko aina pakko ruveta nipottamaan?! Entä jos ei jaksa etsiä sitä satojen sivujen joukossa?! Osaatko muutakin kuin nipottaa ja harrastaa plagiointia? Ai et? Voisitko sitten lopettaa plagioimisen / plagiaatin, ja häipyä jonnekkin?!

Ja asiaan: Minä kannatan Oulun kärppiä, vaikka en asukkaan Oulussa.

Vierailija

Samaa mieltä olen AleksiMacAnkkahullun kanssa koitin ettiä Don Rosa Fanclubia mutta ei löytynyt vaikka semmoinen onkin olemassa

No Sm-Liigasta en osaa sanoa ketä kannatan, mutta iltaisin tulee kiekkoo kyllä pelattua.

Vierailija

Jyp ehdottomasti. NHL joukkueista ehkä Detroit tai Galgary

Pelaajista Sm liigassa :

1. Tuomas Pihlman Jyp

2 Juha Pekka Hytönen Jyp

3. Jari Viuhkola Kärpät

4. Sami Vatanen Jyp

NHL Pelaajista :

1. Niklas Hagman Galgary

2. Niklas Bäckström Minnesota

3. Ryan Miller Buffalo

Uusimmat