Montako mitallia voi olla tai montako teillä on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En oikein tiedä mulla on vaan 9.

Kommentit (7)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämän kysymyksen olisit voinnut laittaa useimmin kysytyt kysymykset- topiciin, mutta ymmärrän, että olet vielä aika uusi ja et tajunnut sitä. Tälläisistä asioista vain ei kannata tehdä omaa topicia.

Sitten asiaan yhteensähän mitalleja voi nykyään saada 10, mutta ne jotka osallistuivat silloin viime vuonna kultaryntäys nimiseen kilpailuun niin heillä on se yksi mitalli enemmän siitä profiilissa. Eli jos oli kultaryntäyksessä on mahdollisuus saada 11 mitallia. Julle Ankanpää- mitallit on varmaan sitten asia erikseen.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Nätisti sanottuna oli pieni järkytys tämä topic kun tulin tähän Nettisivut-osioon!! (6) Ja miksikö? No koska aihe ei tarvitse omaa topicciaan missään nimessä, ja kysymyksen voi kysyä joko Off-Topicissa tai täällä Nettisivut-osiossa olevassa topicissa nimeltä Usein kysyttävät kysymykset. Erityisesti viimeksi mainittu on varattu pelkästään kysymyksille ja niiden vastauksille. Nämä sivut menevät tukkoon jos tällaisia turhanpäiväisiä topicceja tehdään jatkuvasti. Siksi niiden tekemistahtia olisi hyvä pudottaa, kuten jo on hoettu. Jätän pidemmän saarnauksen nyt tällä kertaa muille.

Mutta KAIKKIEN mitalli määränhän näkee tuosta profiilikuvan ja käyttäjänimen alta. Tietääkseni 11 on maksimimäärä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Montako mitallia voi olla tai montako teillä on?

Jonttu-Ankka - 28.10.10 09:39 (ID 650369)

Olikos tässä nyt mitään järkeä nostaa tämä topic!!!

Lukkoon samantien!

~J-A~

Olen samaa mieltä siitä, että tämä on turha topic, mutta kyllä modet osaavat laittaa turhia toppia lukkoon, joten ''lukkoon''-huutaminen on mielestäni turhaa.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat