teemataskari no:19 Kaksoiselämää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

taskari on opus Taikaviitta faneille varmasti jo moni on odottanut tämänkaltaista taskaria jo kauan olen muuten itsekin taikis fani.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Oon ostanu ja voin sanoa, että huippu kamaa!!

On kyllä entuudestaan jo noi taskarit, mutta se "Kaksosten salaisuus" (ei julkaistu aiemmin suomessa) Guido Martina - Massimo De Vita! Ai etä ei oo vielä kerenny lukemaan, mutta tiedän on huippu matskua!! suosittelen Taikaviitasta tykästyneille seuraavia taskareita: 41 Aku Taikaviitta, 48 Taikaviitta taas vauhdissa,

56 Taikaviitta saa vastustajan, 80 Taikaviitan Tanssikutsu ja 98 Taikaviitan Tähtihetket.Aivan mahtavia tarinoita!!!

Minulla on tietty kaikki ja 1.painoksina.

Vierailija

Selitettiinkö siinä lopussa, miten Taikaviitasta tulikin supersankari? Akuhan päätti ryhtyä nykyajan Robin Hoodiksi, mikä aiheutti muutoksen? ( En ole vielä lukenut aivan loppuun)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Vaikuttaa hyvältä mutten nyt taida ostaa. Muutenkin jo ostanut tarpeeksi.

ei akuja voi ostaa tarpeeksi!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Softaaja93 kirjoitti:Oon ostanu ja voin sanoa, että huippu kamaa!!<br />

On kyllä entuudestaan jo noi taskarit, mutta se "Kaksosten salaisuus" (ei julkaistu aiemmin suomessa) Guido Martina - Massimo De Vita! Ai etä ei oo vielä kerenny lukemaan, mutta tiedän on huippu matskua!! suosittelen Taikaviitasta tykästyneille seuraavia taskareita: 41 Aku Taikaviitta, 48 Taikaviitta taas vauhdissa,<br />

56 Taikaviitta saa vastustajan, 80 Taikaviitan Tanssikutsu ja 98 Taikaviitan Tähtihetket.Aivan mahtavia tarinoita!!!<br />

Minulla on tietty kaikki ja 1.painoksina.

Hei!

Et kyllä suosittele todellakaan turhaan. Nuo taskarit todellakin ovat aivan mahtavia. Nehän sisältävätkin oikeita perinnetarinoita Gavazzanon jne piirtäjien käsialasta.

Etenkin mieleeni on jäänyt taskukirja 98 jossa on peräti Rotan piirtämä Taikaviitta kannessa.. Mahtava!

Kiitos hei!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat