Perjantai 13

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teillä ollut honoa onnea kyseisenä päivänä? Minulla on. Kun tulin koulusta, kiipeilin kamujeni kanssa korkean lumikinoksen päällä,ja putosin alas risukon läpi. Vähänkö niinku sattu;(

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

onninho kirjoitti:Perjantai 13 on tavallinen päivä, tässä päivässä ei ole mitään erikoista. Epä onnen päivä on pelkkä taikausko.

Minä olen samaa mieltä.

Vierailija

Älkääpäs nyt hikeentykö. En ole aikonutkaan mollata tällä topicilla ketään, joten en ymmärrä miten tämä voisi olla loukkaava. Ja onnea vain Af1, jos olet saanut syntyä tuona päivänä, koska sanotaan että jos syntyy perjantai 13 on harvinaisen onnekas.:)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulle tää päivä on vaa yks muitten joukossa. EI tässä ole mitään ihmeelistä. Onnea Af1! Paljonkos täytät?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Täytin nyt.. 12 vuotta. Eli en ole kovinkaan vanha.. Mutta minua vain ärsyttää kuunnella kun joka paikassa puhutaan epäonnenpäivästä..

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Djlordi, se on onnenpäivä, johan järkikin sen sanoo..!

Saa siitä ajatella mitä haluaa, mutta Wikipediassa siitä kerrotaan, että se on epäonnenpäivä, onhan se Aku Ankassakin nähty.

Niin se on _silkkaa_ taikauskoa, joissain maissa jopa puuttuu kaikki numero 13 jutut, lentokonepaikat, hotellihuoneet ja -kerrokset yms.

Kuuluu samaan sarjaan musta kissa ylittää tien jne.

Itse koen numero 13 olevan vastakkainen merkitys, eli epäonnenpäivä kääntyy onnenpäiväksi. Tottakai Aku Ankassa perjantai 13 on hauska kun he käyttävät sitä lukua epäonnena. Akulla on tosin aina epäonnea enemmän, ehkä 13 perjantai voisikin kääntyä Akullakin SUPERONNENPÄIVÄKSI, kas siinäpä ideaa käsikirjottajille. :)

Joku kertoi että kaverilla oli menny eilen jalka poikki tms, mutta se voi mennä ihan jonain muunakin päivänä, sattumusta yhtäkaikki.

Ajattele jos olisit syntynyt juuri perjantaina 13 pvä, et tahtoisi ajatella että oi, olen syntynyt epäonnekkaaksi...vaan ihan päinvastoin!

Koira55
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Af1 kirjoitti:MRR!!<br />

1. Turha topic!!<br />

2. Loukkaava topic!!!<br />

3. Huono aloitusviesti!<br />

4. SE ON SYNTYMÄPÄIVÄNI!!!!!<br />

5. Älä valita!

6.SE ON SYNTYMÄPÄIVÄNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muutan, en ehdi tänne paljoa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat