Minkä nimisen hahmon tekisit jos olisit ankkatekijä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ainakin tekisin sen nimisen kuin Ken Kuikka

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

tikutaku100 kirjoitti:mä tekisin pena paksun!!! :)

Toihan oli hyvä! Hauska nimi ja pidinkin siitä, vaikken voi kuvitella hahmoa näöltä. (6)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

EEn ehkä keksis mitään hahmoo vaan piirtäisin vanhoj klassikko hahmoja. Jos nyt ois ihan pakko keksii oma niin ehkä joku Kukko Kolli.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Eterna kirjoitti:

tikutaku100 kirjoitti:mä tekisin pena paksun!!! :)

<br />

Toihan oli hyvä! Hauska nimi ja pidinkin siitä, vaikken voi kuvitella hahmoa näöltä. (6)

Semmosen määkin tekisin.Siis paksun.:D

Vierailija

Taneli von Tulppu.Teppo Tulpun veli Ranskasta(lempinimi:Murska Taneli)

Muuttaa Teppo Tulpun luo asumaan 18 tarinan ajaksi.

Super Saku

Osaa:kaivautua maan sisään nopeasti,On super-nopea ja käyttää älyään

Vihollis jengit:Saharan Kyy-kopla,Tanelin Hattuäijät ja Murskaus Äänet.

Yksittäiset viholliset:Tonni Kalle,Sorkkarauta Heikki,Sir kaivuri, Aapo MacLiitu, Leonardo von nerostyö,Tappara ase Kai ja Sheriffi Ringloon.

Vierailija

Jos olisin ankkapiirtäjä, tekisin sen nimisen laulajan kuin Kati Kuu. Tämän hahmon todellisuuden esikuva on Kat de Luna(luna tarkoittaa muistaakseni kuuta latinaksi).

Vierailija

Meillä oli koulussa sarjakuvakilpailu ja me tehtiin siihen Jali Ankkala, joka joutuu jostain syystä aina kaikkiin seikkailuihin.

Jali ois luonteeltaan kiltti ja mukava kaikille, myös ulkopuolisille, joita ei tunne.Jalilla on semmonen aika tilava talo jossa se asuu vaimonsa Jaana Ankkalan kanssa.

Jali tykkää tosi paljon suklaasta, mutta syö sitä silti rajoitetusti. (niinkun Jali ja suklaatehdas.SUKLAA. :)

Vierailija

HeRRaHaTTu saku ankka on jo tehty.

minä tekisin Pena Lurppa.

kaverini on kerran keksinyt jonkun hahmon jonka nimi on Jurkka Pena Jorma Keijo. Sitä hän ei tosin tarkoittanut aku akka hahmoksi

Vierailija

Jollottaja Heikki

Osaa:puhua koko päivän.

Viholliset: Aku Ankka,Joppe,Karhukopla(jonka voittaa) ja Kulta-Into-Pii.

Muuta:sai Potkut Kulta-Into-Piiltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat