Kuka piirsi ensimmäisen Aku ankan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Osaisiko joku kertoa kuka on piirtänyt ensimmäisenä Aku ankka -hahmon, ja minä vuonna?

Kommentit (9)

Vierailija

mc.Duck kirjoitti:ööh kaikki kyllä sannoo että walt disney ei keksiny akuankkaa mutta mää ainakin muistelin että se esiintyi walt disneyn siinä tarinassa jossa kana emo kylvää viljan ja korjaa sen ja sitten jauhaa jyvät myllyssä jonka jälkeen hän leipoo siitä niistä leivän eikä kukaan auta häntä mutta syömis apuun kaikki ovatkin sitten vapaita. siinä aku oli yksi hahmoista jotka kieltäytyivät auttamasta

Minusta tuntuu myös siltä, että ensimmäinen piirtäjä ois ollu Walt Disney, mutta oon kuullu sellasen huhun, että eka piirtäjä ois ollu Karl Marx. Epäilen, että huhun alkuunpanija on joko lausunut tai toinen on kuullut sukunimen väärin. Lähinnä kyseistä henkilöä on Karl Barks, joten jossain vaiheessa on tod.näk tapahtunu virhe.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä uskon että se olis ollu Richard *Dick* Lundy koska se oli luonu Walt Disneyn keksimän ja hahmotteleman Aku Ankan. En kyllä oo yhtään varma ehkä Wlat Disney piirs ekan Akun.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

ööh kaikki kyllä sannoo että walt disney ei keksiny akuankkaa mutta mää ainakin muistelin että se esiintyi walt disneyn siinä tarinassa jossa kana emo kylvää viljan ja korjaa sen ja sitten jauhaa jyvät myllyssä jonka jälkeen hän leipoo siitä niistä leivän eikä kukaan auta häntä mutta syömis apuun kaikki ovatkin sitten vapaita. siinä aku oli yksi hahmoista jotka kieltäytyivät auttamasta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat